Je wilt gewoon seks met een akelig meisje met een veel te grote neus. Dat is duidelijkquote:Op zondag 16 maart 2008 02:40 schreef Lamon het volgende:
Terwijl het eigenlijk enkel en alleen om afleiding gaat, ik moet helemaal geen vaste relatie of "maatje voor het leven", ik wil afleiding, heel veel afleiding.
Neuh, met haar niet meer, het genot van het feit dat ik dat zou willen en zij dat zou mogen bepalen, gun ik haar niet meer, daar ben ik dan weer te arrogant voor.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je wilt gewoon seks met een akelig meisje met een veel te grote neus. Dat is duidelijk
Nu spreek je jezelf echt tegenquote:Op zondag 16 maart 2008 02:46 schreef Lamon het volgende:
Neuh, met haar niet meer, het genot van het feit dat ik dat zou willen en zij dat zou mogen bepalen, gun ik haar niet meer, daar ben ik dan weer te arrogant voor.
Mijn principes wegen zwaarder dan mijn lul!quote:
Heb je beide dan wel eens op de weegschaal gelegdquote:Op zondag 16 maart 2008 02:55 schreef Lamon het volgende:
Mijn principes wegen zwaarder dan mijn lul!
Ik bedoelde alleen maar: je meldt dat je achter een of ander wichtje aanzit, hoopt dat ze je gangen nagaat en vervolgens zeg je dat je haar niet meer hoeft. Daar krijg ík nou hoofdpijn vanquote:En dat is een opmerking die op zoveel manieren geinterpreteerd zou kunnen worden, dat ik er al hoofdpijn van krijg als ik er alleen maar aan denk.
Ik wil dus alleen maar dat ze ziet dat ik haar niet meer hoef, en dat ze dat dan vervolgens niet kan vertellen omdat ze dat eigenlijk niet zou mogen kunnen weten.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoelde alleen maar: je meldt dat je achter een of ander wichtje aanzit, hoopt dat ze je gangen nagaat en vervolgens zeg je dat je haar niet meer hoeft. Daar krijg ík nou hoofdpijn van
OMFG en dan zeggen ze iets over vrouwenquote:Op zondag 16 maart 2008 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ik wil dus alleen maar dat ze ziet dat ik haar niet meer hoef, en dat ze dat dan vervolgens niet kan vertellen omdat ze dat eigenlijk niet zou mogen kunnen weten.
Kort door de bocht gezegd, wil ik terwijl ik eigenlijk al verloren heb toch nog als onverwachte winnaar uit de bus komen, logisch toch.
Nou ja, dit is best een belangrijke padstelling omdat vrouwen altijd de psychologische strijd denken te winnen.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
OMFG en dan zeggen ze iets over vrouwen
Ik ben er nog, maarja niet echt boeiend denk ikquote:
Mijn eerste poging is dit meisje:quote:Op zondag 16 maart 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
"itclicks is méér dan daten", lees ik![]()
Je begint eigenlijk steeds wanhopiger te klinken, Lamon
Praat er eens over???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |