quote:
op 10-31-1999 om 12:30 AM schreef derkie het volgende:
Lees hier veel berichten over vermeende sexuele aktiviteiten van M & K. Ook ik heb geen bewijs, maar gister (29) heb ik, en vele mensen met mij (op irc), M+K toch duidelijk hijg hijg smak smak kreun kreun horen en zien doen. Op stream 1+2 was dat. Het geluid was heeeeeeeel zacht maar sommigen hebben het oplazen van hun boxen geriskeerd om het geheel te kunnen volgen, wat dus ook mogelijk wasVreemd dat er hier niets over staat...
Wat ik hoorde, was gefluister. Maar ja, met wat fantasie is er natuurlijk ook wel hijgen van te maken..
Murphy
LAAT JE NIE GEK MAAKU!!
quote:
op 10-31-1999 om 12:44 AM schreef Aernout het volgende:
Ja ik had de stream ook aan en volgens mij hoorde ik een zuigend geluid
Gevolgd door een rochelend geluid en een zacht: 'Maurice, geef me even de keukenrol?'
kweet nie of ie geedit is, of wat ze hier aan het doen waren...
dus.....
Kan iemand mij dit gedrag uitleggen? Hebben we psychologen in ons forum?
quote:
op 10-31-1999 om 01:26 AM schreef RemCow het volgende:
Tsjah, en toevallig heeft niemand het opgenomen.. jammer dan..
"The biggest miracles happen before the smallest audiences..."
ff kwijt wie deze wijze uitspraak gedaan heeft..
quote:
op 10-31-1999 om 09:34 AM schreef Sniper het volgende:
"The biggest miracles happen before the smallest audiences..."ff kwijt wie deze wijze uitspraak gedaan heeft..
Volgens mij is ie van een bier-reclame.
quote:
op 10-31-1999 om 09:37 AM schreef tanjalies het volgende:
Er zijn genoeg vrije huwelijken waar dit geen probleem is. Hoeveel parenclubs zijn er niet in nederland bijvoorbeeld. Er zitten altijd mensen waarvan je het niet had verwacht, neem dat van mij aan. Iets wat mij opviel toen ik daar eens een reportage over heb gemaakt. Wie zegt ons dat Karin niet een beetje in dat hoekje te plaatsen is. Het is maar een idee, maar verklaard veel.
Misschien ben ik volgens velen niet goed wijs , maar Karin mag best een keertje met mij naar FUN4TWO , ik heb hééééél veel respect voor iemand die , om wat voor reden dan ook gewoon doet wat ze wil , en daar hoort ook intimiteit bij !
En zoals ik al eerder heb opgemerkt , het zou ook wel eens zo kunnen zijn dat ze met haar man EN kinderen heeft afgesproken dat voor F250.000 de morele grenzen een beetje verlegd mogen worden , en dat in combinatie met een "vrij"huwelijk levert tv-beelden op die ik meer waardeer dan vele andere beelden uit het BB-huis !!!!!!
Ze is een belangrijke centrale figuur in het huis die niet snel zal worden weggestemd , en daar weet ze met diverse middelen heel erg goed gebruik van te maken ! KLASSE
Btw, FUN4TWO is een parenclub in MOORDRECHT !
Kijk het kan me allemaal geen ruk schelen of die karin het met maurioce doedt...al doet ze het met de kippen, Ik vind alleen dat wij recht hebben om te weten wat er gebeurt. Ze hebben allemaal vantevoren een contract getekend waar ongetwijfeld instond dat alles uitgezonden zou worden... (behalve de plee en de douche ofzo...) nou ja dan moet je dat gewoon niet doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |