Hij bereidt haar voor dat ze een exit krijgt, maar dat hij nog steeds evenveel van haar houdt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wil haar niet kapotmaken zoals bv met Lieke deed
Ik denk dat de Huub-fans dit gesprek idd als pure goedhartigheid van Huub zullen uitleggen... dat hij haar vast op de hoogte stelt van het feit dat hij haar keihard gaat dumpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub wil haar niet kapotmaken zoals bv met Lieke deed
Slaap lekker Chufiquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten ook ... Laatste van de dag ...........
De muziek die Huub erbij speelt, zal Claire niet echt kracht geven......dunkt me....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij wil haar wel breken maar niet kapot maken.
Daar zou je ook nog gelijk in kunnen hebben........ het zou me niets meer verbazen iigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ie daar deze week al niet mee begint ...
Claire is er dus ingezet als een neukertje voor Huub en wordt tijdig weer afgeserveerd,want het echte "spel" gaat nu beginnen......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou je ook nog gelijk in kunnen hebben........ het zou me niets meer verbazen iig
Ik hoop dat ze dat wist voor de binnenkwamquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Claire is er dus ingezet als een neukertje voor Huub en wordt tijdig weer afgeserveerd,want het echte "spel" gaat nu beginnen......
ik mag lije van niet.... als hij haar geestelijk probeert te breken; heb ik liever dat hij haar gewoon naar huis stuurt, bij de eerstkomende ontslagronde..... en al ben ik voor die kleine kutkabouter of Japio, dat zou ik echt min vinden....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou je ook nog gelijk in kunnen hebben........ het zou me niets meer verbazen iig
Geschikt voor de uitzending dus.............quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Prospera het volgende:
Amanda mag weer in zijn armen liggen, want ze moeten samen scherp zijn![]()
[ afbeelding ]
Een beetje weldenkend mens zou dàt moeten weten maar.............quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat wist voor de binnenkwam
Das volgens mij geen waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Claire is er dus ingezet als een neukertje voor Huub en wordt tijdig weer afgeserveerd,want het echte "spel" gaat nu beginnen......
Clair is gen pauper en geen keiharde speler...... dus toneelhaakje maar. Ik zie heem andere wegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Das volgens mij geen waar.
Claire is erin gezet voor Lieke; maar die wilde eruit....dus er blijven weinig opties open voor Claire
1. paupers
2. keiharde spelers (en toch ook lol.... want lachen kan je met hun)
(edit: dus eigenlijk toch wel een makkelijke keuze)
Aan de andere kant verwacht je gewoon niet dat iemand zo tegen je liegt of zo met je speelt als Huub doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend mens zou dàt moeten weten maar.............
Een makkelijke keuze, inderdaad.............alleen moet je jezelf even laten neuken voor de camera door Huub (heb je dat ook weer gehad)....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Das volgens mij geen waar.
Claire is erin gezet voor Lieke; maar die wilde eruit....dus er blijven weinig opties open voor Claire
1. paupers
2. keiharde spelers (en toch ook lol.... want lachen kan je met hun)
(edit: dus eigenlijk toch wel een makkelijke keuze)
zou dom zijn van claire als ze hoge verwactingen van huub en hun relatie had.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:46 schreef yellowfirst het volgende:
Dat belooft wat, een eeuwig samenzijn met Claire...................
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een makkelijke keuze, inderdaad.............alleen moet je jezelf even laten neuken voor de camera door Huub (heb je dat ook weer gehad)....
hier kan ik me wel in vinden jahquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:13 schreef miesy het volgende:
[..]
zou dom zijn van claire als ze hoge verwactingen van huub en hun relatie had.
die snapt ook wel dat hun wereldje daar erg klein is, en dat je dan makkelijk afhankelijk
van elkaar word. al geloof ik wel dat de vriendschappelijke klik die ze hebben, echt is,
en dat ze elkaar echt leuk vinden. maar ware liefde? neh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |