Ik snap niet dat ze na er veel een toneelhaak te hebben gegeven, zo'n persoon als Claire nog durven in te zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:16 schreef Lady-night het volgende:
Claire is idd misschien gen harde speler....en naief......maar ik vind het wel een verademing na al dat minderwaardige ordinaire geschreeuw in de villa....misschien BB-gehalte, maar liever dat dan een B&A....ze is vrolijk, sociaal....ik mag dat wel.....dat ordinaire schelden van Huub staat me ook tegen
Maar toch... als je verliefd bent op iemand dan verwacht je gewoon niet dat die persoon tegen jou zit te liegen, ook al heb je hem dat tegen anderen ook zien doen (wat ze overigens niet gezien heeft, want tegen Lieke heeft hij niet zo zitten liegen)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Claire heeft ruim een jaar lang op de streams kunnen zien, de "binnenkant" en "buitenkant" van Huub, dan kan je niet meer voor verrassingen komen te staan, althans in dit spel.....
Precies, maar ik denk nog altijd, dat zij de mol is in dit programma ..........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze na er veel een toneelhaak te hebben gegeven, zo'n persoon als Clair
nog durven in te zetten
Dan mag ze wel eens beginnen met mollenstreken want het is nog maar 2 maanden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, maar ik denk nog altijd, dat zij de mol is in dit programma ..........
Ja, ook mee eens, of wat dacht je van Nenaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan mag ze wel eens beginnen met mollenstreken want het is nog maar 2 maanden.
Ik heb niks tegen Claire, maar dan zie ik toch liever bijvoorbeeld Bart of Silvia terug
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ook mee eens, of wat dacht je van Nena
Dat is ook dan wel weer waar...........quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar toch... als je verliefd bent op iemand dan verwacht je gewoon niet dat die persoon tegen jou zit te liegen, ook al heb je hem dat tegen anderen ook zien doen (wat ze overigens niet gezien heeft, want tegen Lieke heeft hij niet zo zitten liegen)
Hoezo een mol? Leg uit!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, maar ik denk nog altijd, dat zij de mol is in dit programma ..........
okeej!!! 7quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind haar teveel gemaakt en gestuurd door de FEBO ... nog 8 te gaan
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind haar teveel gemaakt en gestuurd door de FEBO ... nog 8 te gaan
Dat is iemand die wel meedoet maar niet kan winnen en de prijzenpot zo laag mogelijk wil maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik begrijp niet wat er met mol bedoeld wordt
Okee, op die manier..snappik het ook weerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is iemand die wel meedoet maar niet kan winnen en de prijzenpot zo laag mogelijk wil maken.
Mikey is de mol
Volquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, kut COS openen, nu weer CAPs gaan zoeken ... waarom doe ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |