Leg me even uit wie je bedoeld met ''jullie''?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie vonden Heitingatje slecht spelen tegen PSV en dat zal jullie alweer vergeten ?
Lazovic dolde hem over het hele veld.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Heitinga is natuurlijk al dit hele seizoen al in vorm, die gaat woensdag niet slecht spelen
quote:Afellay hoogst onzeker voor topper
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het is hoogst twijfelachtig of Ibrahim Afellay woensdagavond in de topper met Ajax kan spelen. De middenvelder van PSV ging maandag tijdens een partijtje trefbal in de gymzaal op De Herdgang door zijn enkel.
Het is nog onduidelijk of Sef Vergoossen woensdag tegen Ajax een beroep kan doen op Ibrahim Afellay.
"Je zoekt naar dingen om mensen enthousiast te maken, dan kan dit gebeuren", aldus Vergoossen. "Ik denk overigens dat het allemaal wel meevalt. Normaal gesproken is hij niet klaar voor morgen, maar gezien het belang van de wedstrijd kan dat misschien anders zijn. In 24 uur kun je nog veel doen."
Prima verwoord.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leg me even uit wie je bedoeld met ''jullie''?
We waren het er toch zeker over eens dat Heitinga de enige speler was die een voldoende scoorde aan de kant van Ajax. Overigens had Vermaelen grotendeels van de wedstrijd met Lazovic te maken en niet Heitinga. Laatst genoemde speler gaf regelmatig assistentie aan Thomas door vol op die Servische bandiet te klappen. En hoe
Maar goed sterke verhalen ben je heer en meester in zo te lezen
Hij zal vast wel op tijd hersteld zijn, helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:55 schreef Rumille het volgende:
Geen AffelayScheelt toch een slok op een borrel.
Idd anders werd de eerste wedstrijd nog 0-4quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:55 schreef Rumille het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
als jullie winnen, kunnen wij gewoon kampioen worden
Waar moet Feyenoord nog tegen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is wel zo, win maar eens bij nec en vitesse
Dan ben jij morgen teleurgesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:00 schreef Zwansen het volgende:
5-0. Met minder neem ik geen genoegen.
En geen Affelay? Dan doen we het met Aisatti.
Zo 23 maart 2008 Sparta - Feyenoordquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Z
Waar moet Feyenoord nog tegen?
Oh en wat word NEC/Vitesse moeilijk zeg
zal wel los lopenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:02 schreef Rumille het volgende:
NAC, Utrecht en Roda wordt nog lastig genoeg.
Hooguit 6 puntenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:02 schreef Rumille het volgende:
NAC, Utrecht en Roda wordt nog lastig genoeg.
Ja en NAC ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
als jullie winnen, kunnen wij gewoon kampioen worden
ga je afspreken met boys1985quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:45 schreef denthemen het volgende:
Morgen vroeg die kant op, eens kijken of het echt zo gezellig is daar
Boys zegt dat ie een spandoek met Jasza erop gaat makenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga je afspreken met boys1985
dan kom ik ook
heeft die al , en hij gaat je naam schreeuwen, als het ff stil isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Boys zegt dat ie een spandoek met Jasza erop gaat maken
laten we dan dit jaar wat drinken met zn 3equote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:52 schreef denthemen het volgende:
Boys zou me vorig jaar komen opzoeken zo vertelde hij mij
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laten we dan dit jaar wat drinken met zn 3e
Zal rond 7 uur in Eindhoven zijn, denk niet dat ik me broer zo gek krijg om met 3 gehandicapte op stap te gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
laten we dan dit jaar wat drinken met zn 3e
zo laat pas ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zal rond 7 uur in Eindhoven zijn, denk niet dat ik me broer zo gek krijg om met 3 gehandicapte op stap te gaan
Ging in de ArenA wel goed hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:55 schreef Rumille het volgende:
Sommige hebben nog een studiequote:
sommige hebben al zomer vakantiequote:
én hier viel ik uit me stoelquote:
Ok, daar wil ik wel om wedden met je.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wedde dat het 3-0 + vanavond gaat worden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |