Is dat slecht qua ratings in (ik neem aan Amerika) ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef sakeh het volgende:
Episode 1 - Samson And Delilah - 6.34 Million Viewers
Episode 2 - Automatic For The People - 5.49 Million Viewers
Chuck moet nog beginnenquote:Op zondag 28 september 2008 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, de comedy's Big Bang Theory, How I Met Your Mother en Chuck zaten op 9 miljoen. En meestal wordt er toch een stuk minder daar naar gekeken, als je prime-time series hebt..
Bron?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef sakeh het volgende:
Episode 1 - Samson And Delilah - 6.34 Million Viewers
Episode 2 - Automatic For The People - 5.49 Million Viewers
We zijn pas bij de derde aflevering.quote:Op zondag 28 september 2008 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bron?
Prison Break zit trouwens zo'n beetje op hetzelfde kijkersnivo inmiddels, volgens mij
Ow, dan ben ik even in de war met een andere serie. Ik heb zoveel nieuwe series in de tussentijd gekeken..quote:Op zondag 28 september 2008 10:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Chuck moet nog beginnen.
Dancing with the Stars zat trouwens op 21 miljoen.
klopt idd, ze hadden haar die rol ook wel kunnen geven, prima actrice die als t moet ook wel een harde vrouw kan spelen zoals in Sleeper Cellquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
Michelle Dixon
[ afbeelding ]
totally looks like
[ afbeelding ]
Sarah Connor
Oeh.. wat gebeurd er?quote:
mee eens. al kan het geen kwaad om een aflevering eens niet achterna gezeten te worden door een terminator. Al was dat gedoe met cameron en haar nieuwe 'vriendin' wel een soapie verhaaltjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Weer een beetje een filler...wat nu in de hele ep gebeurde had ook in 5minuten gedaan kunnen worden...vond het maar een kut ep eigenlijk.
Vond het gedoe met die zwangere blondine en Sarah, die ook maar even haar gevoelige kant laat zien, nog irritanter eigenlijk. Volgende week weer knallen hopelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
mee eens. al kan het geen kwaad om een aflevering eens niet achterna gezeten te worden door een terminator. Al was dat gedoe met cameron en haar nieuwe 'vriendin' wel een soapie verhaaltje
Yeah, dat het maar geen kutfilm als T3 gaat worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef bodylotion het volgende:
in Terminator Salvation gaan ze veel knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |