Ik denk eerlijk gezegd dat future John Connor die override heeft geinstalleerd en dat jeugdige John Connor de chip correct heeft gefixed.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:36 schreef Prosac het volgende:
Nou ja.. ze kreeg wel weer terminate als opdracht, maar vervolgens kwam er override en niet iets van "Protect"
Het kan maarzo zijn dat haar tactische deel bedacht dat het voorlopig nog even beter was te wachten en vandaar "override"
Ja, een hele trilogie zelfs, met Christian Bale als John Connor. Er is zelfs al een officiele trailer voor de nieuwe Terminator:quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef Technoviking het volgende:
Er zou toch ook een nieuwe film komen?
Die kerncentrale is wel een big deal, zo komt het op mij over in ieder geval! Tof stukje ook die flashforward dat ze bij die kerncentrale die aanval doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:15 schreef JvS het volgende:
Vond je? Ik vond het einde van seizoen 1 echt geniaal en de vorige aflevering vond ik ook errug tof. Maar deze deed me eigenlijk niet zoveel. En ik had er nog zo ontzettend naar uitgekeken!
Jammer, maar het wordt vast wel weer vet.
Vroeger wel omdat ze dan op mijn op opblaaspop leek, maar tegenwoordig _moet_ ze gewoon een bloedende bijl in de ene en een zwaard in de andere hand hebben, wil dat mij enigszins bekoren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar word jij toch geil van Liqui?
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Daar word jij toch geil van Liqui?
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieënquote:Op woensdag 17 september 2008 07:43 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me af of degene die die vaten opruimd het niet raar vind dat er 1 ineens heel zwaar is
Maar deze was ook een terminimietje vergeleken met Arnold, God onder de terminators.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieën
Euhm, de films ken ik zo niet meer. Maar dit model kan van lichaam at will veranderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik snap niet hoe die terminator zo snel het lichaam had overgenomen van die scientist.
Vind ook best raar dat een T850 of T800 model een lichaam kan overnemen :S
dacht eerst dat zal wel een T1000 model zijn..
ja maar hij had een metalen skelet, dan kan dat toch niet??quote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euhm, de films ken ik zo niet meer. Maar dit model kan van lichaam at will veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |