abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 20 april 2008 @ 04:47:18 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58172192
quote:
Although Fox declined comment, multiple sources confirm to me exclusively that Terminator: Sarah Connor Chronicles has been renewed for a second season.
TV Guide
The fat lady hasn't sung yet, but it looks good.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_58176199
En toch.....Getrouwde terminators, terminators die les geven, Dokter Silberman is een psychopaat geworden, ik kan me niet voorstellen dat James Cameron erg trots op de serie is! Ik vind het ook niet verwonderlijk dat we niet een origineel acteur/actrice terug zien.
Soms is de serie op zijn top wel vermakelijk, maar ze doet de films geen eer.
pi_58176294
ik heb een beetje hetzelfde als bij Blade The Series...precies de dingen die kriele noemt zijn ook daarop toepasbaar in mijn ogen..helaas werd die na 1 seizoen gecancelled maarja..die zaten dan ook op Spike TV geloof ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58177054
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:15 schreef kriele het volgende:
En toch.....Getrouwde terminators, terminators die les geven, Dokter Silberman is een psychopaat geworden, ik kan me niet voorstellen dat James Cameron erg trots op de serie is! Ik vind het ook niet verwonderlijk dat we niet een origineel acteur/actrice terug zien.
Ja, Earl Boen, de acteur di Dokter Silberman speelde doet nu alleen nog maar voice-over werk voor tekenfilms en videogames, dus ik snap ook niet helemaal waarom ze niet dezelfde acteur hier hebben gebruikt. Erg jammer.

Update: Owh, van IMDB: Retired from acting in December 2003.

Verder wel een dope serie btw
pi_58201625
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:15 schreef kriele het volgende:
Die getrouwde terminators vind ik geen probleem. Ze zijn intelligenter geworden en verstoppen zich in de maatschappij, zoals op die school. Die acteurs is wel jammer inderdaad, net als dat ze de originele muziek niet hebben gebruikt.

En James Cameron heeft dit verhaal toch meegeschreven (volgens imdb)?

/edit: Zie het al, hij heeft van de serie alleen de characters meegeschreven en die waren er natuurlijk al van de vorige films.
pi_58201944
Die terminator Theme hoor je volgens mij wel heel kort tijdens de opening credits, maar het zou wel vaker mogen
pi_58204780
Het is gewoon erg jammer dat Cameron de zooi niet wou/mocht supervisen. Nu wordt de franchise beschadigd.
  maandag 21 april 2008 @ 16:52:57 #58
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_58205630
When all else fails, you always have delusion.
  Admin maandag 21 april 2008 @ 20:15:27 #59
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58209888
quote:
Fox gives 'Terminator' second season

She'll be back.

Fox has picked up "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" for a second season. The network on Monday handed a 13-episode order to the sci-fi drama, an extension of the "Terminator" feature franchise that centers on Sarah Connor (Lena Headey) and her son, John (Thomas Dekker), as they battle enemies from the future with the help of a goodhearted terminator, Cameron (Summer Glau).

"Terminator," from Warner Bros. TV, which launched in January, is the highest-rated new scripted series this season among adults 18-49 with an average of 4.4 rating/10 share. It drew an average of 10.5 million total viewers.
Bron: The Hollywood Reporter
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:38:20 #60
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_58727938
Zeker nog geen datums ?
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_58728031
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:06 schreef kriele het volgende:
Het is gewoon erg jammer dat Cameron de zooi niet wou/mocht supervisen. Nu wordt de franchise beschadigd.

Wat een gezeik. Dit is gewoon een andere belichting van de Terminator. Prima. Ik vermaak mij er bij. Je gaat toch zeker als een dieptrieste kut-startrek/starwars nerd janken he.
A little bit hateful
pi_58728429
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat een gezeik. Dit is gewoon een andere belichting van de Terminator. Prima. Ik vermaak mij er bij. Je gaat toch zeker als een dieptrieste kut-startrek/starwars nerd janken he.
Ik vind het goed gedaan hoor. Je moet een soort doorlopend verhaal maken voor een serie. Terminator 2 duurt 2 uur ofzo, dat zijn net 3 afleveringen van een serie. Het is de makers niet gelukt om er dan nog een 3e succesvolle film aan vast te plakken.

Daarnaast is het niet Cameron alleen die T2 zo bijzonder heeft gemaakt. Net als jurrasic park, the abbys en kingkong zijn het de special effects die de film zo bijzonder maken.
pi_58728780
Ik dacht eerst dat het om het personage Cameron ging Tja, op zich vind ik dat ze er een leuke draai aan hebben gegeven.

Hoewel de season finale een beetje minder was (vooral qua cliffhanger) kijk ik erg uit naar het volgend seizoen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58729160
Seizoen 2 van TTSCC is GOED NIEUWS

Way to go FOX
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 17 mei 2008 @ 22:54:47 #65
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_58734595
Gelukkig! Een tweede seizoen!
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_58740782
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Rustig aan zeg. We hebben het 'slechts' over een tv serie! Ik heb een mening, jij ook. Prima toch? Een scheldkannonade is echt niet nodig.
pi_58740977
Nee. Is niet prima.
A little bit hateful
pi_58741080
Mooi, dat er een 2de seizoen komt.
pi_58741611
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
Nee. Is niet prima.

Idioot.
pi_58741633
Echt mooi ja dat er een tweede seizoen komt. Het einde van het eerste seizoen viel natuurlijk ietswat tegen, maar dat kwam natuurlijk omdat die dubbele aflevering ook niet als einde bedoelt was.
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:59:39 #71
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_58995830
quote:
Shirley Manson cast in 'Sarah Connor'

Garbage lead singer Shirley Manson is venturing into acting in a big way with a regular role next season on Fox's "Terminator: The Sarah Connor Chronicles."

On "Sarah Connor," produced by Warner Bros. TV, Scottish musician Manson will play Catherine Weaver, the CEO of a cutting-edge high-tech company.

The sci-fi series, an offshoot from the "Terminator" feature franchise, is returning for a second season in the fall after launching in midseason as the highest-rated new scripted series of the 2007-08 season.

It stars Lena Headey as Sarah Connor, Thomas Dekker as her son John Connor and Summer Glau as terminator Cameron Phillips.

Formed in Madison, Wis., Garbage blablabla.... nog wat totaal irrelevante bullshit over Garbage
Niet meteen iemand waarvan ik dacht: "Nou! Die wil ik wel eens in een film/TV-serie zien!", maar mijn mening werd weer genegeerd .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 19:51:48 #72
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_59019110
Terminatorvp
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_59028631
Die plaatjes zijn wel vet gemaakt.
pi_59030150
Shirley Manson
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_59030173
Wanneer begint het nou dan weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')