Is dat slecht qua ratings in (ik neem aan Amerika) ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef sakeh het volgende:
Episode 1 - Samson And Delilah - 6.34 Million Viewers
Episode 2 - Automatic For The People - 5.49 Million Viewers
Chuck moet nog beginnenquote:Op zondag 28 september 2008 01:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, de comedy's Big Bang Theory, How I Met Your Mother en Chuck zaten op 9 miljoen. En meestal wordt er toch een stuk minder daar naar gekeken, als je prime-time series hebt..
Bron?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:48 schreef sakeh het volgende:
Episode 1 - Samson And Delilah - 6.34 Million Viewers
Episode 2 - Automatic For The People - 5.49 Million Viewers
We zijn pas bij de derde aflevering.quote:Op zondag 28 september 2008 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bron?
Prison Break zit trouwens zo'n beetje op hetzelfde kijkersnivo inmiddels, volgens mij
Ow, dan ben ik even in de war met een andere serie. Ik heb zoveel nieuwe series in de tussentijd gekeken..quote:Op zondag 28 september 2008 10:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Chuck moet nog beginnen.
Dancing with the Stars zat trouwens op 21 miljoen.
klopt idd, ze hadden haar die rol ook wel kunnen geven, prima actrice die als t moet ook wel een harde vrouw kan spelen zoals in Sleeper Cellquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:55 schreef bodylotion het volgende:
Michelle Dixon
[ afbeelding ]
totally looks like
[ afbeelding ]
Sarah Connor
Oeh.. wat gebeurd er?quote:
mee eens. al kan het geen kwaad om een aflevering eens niet achterna gezeten te worden door een terminator. Al was dat gedoe met cameron en haar nieuwe 'vriendin' wel een soapie verhaaltjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:04 schreef Tim86 het volgende:
Weer een beetje een filler...wat nu in de hele ep gebeurde had ook in 5minuten gedaan kunnen worden...vond het maar een kut ep eigenlijk.
Vond het gedoe met die zwangere blondine en Sarah, die ook maar even haar gevoelige kant laat zien, nog irritanter eigenlijk. Volgende week weer knallen hopelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
mee eens. al kan het geen kwaad om een aflevering eens niet achterna gezeten te worden door een terminator. Al was dat gedoe met cameron en haar nieuwe 'vriendin' wel een soapie verhaaltje
Yeah, dat het maar geen kutfilm als T3 gaat worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef bodylotion het volgende:
in Terminator Salvation gaan ze veel knallen
Als we de geruchten mogen geloven wordt het einde van seizoen 2 niet eens gehaald. Sterker nog, volgens dit artikel zit Fox erover te denken om de serie per direct stop te zetten:quote:
quote:Fox Close To Terminating 'Sarah Connor'
With ratings far below even the network's worst predictions, Fox could pull the plug on production for "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" as early as this week.
The network has been disappointed by "Sarah Connor's" numbers so far this season, and some executives feel that the show is dragging down numbers for "Prison Break," which airs as a lead-out.
"Audiences just aren't responding to the show," a Fox source tells SyFy Portal. "Our biggest surprise are the 18-to-49s [a key advertising demographic], those numbers are in the toilet."
[...]
So what will happen?
"All I can say is that production will likely stop, and I would think that Fox might try to air some of the episodes already in the can," the source said. "But I don't know. They don't want to lose 'Prison Break,' so there could be some schedule shuffling in the future."
behoorlijk....de serie wordt juist steeds beter!!quote:
ach, ik heb er geen enorm probleem mee...de verhaallijn voor een film moet nu eenmaal aan andere eisen voldoen dan die voor een serie...het is geen onlogische stap in de infiltratie van terminators in de maatschappij...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:29 schreef Wouter2006 het volgende:
ja maar komop, een terminator die een bedrijf heeft (shirley manson) is ook nie alles,
terminators moeten gewoon moorden en knallen en geen gezeik erom heen.
Tja, kan ook zijn dat de echte weaver wel is overleden bij de helikoptercrash (door de terminator?) en gewoon haar vorm heeft aangenomen? Die dochter kan gewoon van vlees en bloed zijn en niet anders weten dan dat dat nog haar echte moeder is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef PPL het volgende:
En dan die Weaver...
Een Terminator met een dochter?
ja, duidelijk....bij Supernatural kan je merken dat de schrijvers een richting in hun hoofd hebben....terwijl SG:A echt helemaal nergens heen lijkt te gaan...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:43 schreef JK het volgende:
Tot nu toe geniet ik nog steeds van de serie en heb tot nu toe nog steeds bij geen enkele aflevering het 'filler' gevoel gehad, wat bij bijv. Stargate Atlantis gigantisch veel gebeurd, tot treurens aan toe. Maargoed, de Terminator serie is eigenlijk ook pas begonnen en er valt nog genoeg te vertellen. Hopelijk gaan ze nog wat seizoenen mee, maar niet te lang, Stargate Atlantis had bijv. allang moeten stoppen, al kijk ik dat nog wel om een beetje bij te blijven
Als Prison Break zo goed is al FOX denkt dan heb je geen lead-in nodig. PB heeft vorig jaar een boel kijkers verloren met dat matige 3e seizoen en de concurrentie op maandagavond is verschrikkelijk groot, waardoor je een behoorlijke versnippering krijgt van kijkers die waarschijnlijk 1 serie kijken en de andere TiVO-en om later te kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Als we de geruchten mogen geloven wordt het einde van seizoen 2 niet eens gehaald. Sterker nog, volgens dit artikel zit Fox erover te denken om de serie per direct stop te zetten:
[..]
Ik blijf het een interessante aflevering vinden, en hoop eigenlijk dat ze zoiets vaker doen.quote:While this week’s Sarah Connor got poor ratings, “Allison from Palmdale” was itself an incredible episode that dug into concepts about identity, truth, and the stories we tell. We got a double dose of Summer Glau, which is always good. John got to be competent and Sarah got to show her softer side. Meanwhile, Ellison made some career choices, but sadly he no longer enjoys Sudoku.
De reacties van carmelpi, lol!quote:
Aflevering 5 tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:36 schreef The.Apple het volgende:
Yes, afl 4 is wel ergens te vinden
hij was niet super, te veel flashbacks naar mijn zin.
Vond het de beste epi tot nu toe eigenlijk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Trystar het volgende:
Opzich wel weer leuke aflevering, maar niet echt super ofzo..
zij verzekerd de toekomst van Skynet door te zorgen dat die Terminator onderdelen gevonden worden en men alsnog bezig gaat met het ontwikkelen van Skynet (wat in Terminator 2 juist werd voorkomen).quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het ook een goeie ep.Vraag mij nog welke precieze rol de roodharige terminator heeft.
Ik denk dat ze daar zit om Skynet te laten ontstaan waardoor future Skynet er zeker van is dat er altijd een Skynet zal ontstaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Vond het ook een goeie ep.Vraag mij nog welke precieze rol de roodharige terminator heeft.
Je zag een paar van die vliegende Terminators rondzweven in de futureforwardflashbacks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:45 schreef dapluiz het volgende:
Je kan trouwens wel zien dat ze geen extreem budget hebben voor de robot special effects, tenminste, ik had in de toekomst beelden graag gezien waar ze tegen vochten
Bijv :
[ afbeelding ]
Ik rol er net in hoor maar kijken jullie het gewoon op tv (NBC ofzo) of verkrijgen jullie de afleveringen op een andere manier?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Toffe extra lange afleveringBen benieuwd naar 2x06!
Je mag het wel zeggen, zolang je maar geen topics verkloot door de ins en outs van het downloaden te bespreken. 'Downloaden kan', maar het hoe en wat wordt buiten het forum besproken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:42 schreef Merkie het volgende:
Downloaden, maar dat mag je niet zeggen hier.
Waar zie je iemand zeggen dat er wel een ep is?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Downloads! Als je daar niet bekend mee bent: Amerikaanse tv-kijkers nemen alles op en pleuren het online voor de rest van de wereld, vaak binnen een uur na uitzending.
Overigens dacht ik dat er deze week geen aflevering was, maar dat heb ik dus mis? Die ga ik maar eens zoeken dan.
Haha dan weet ik genoeg hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:52 schreef Breuls het volgende:
Downloads! Als je daar niet bekend mee bent: Amerikaanse tv-kijkers nemen alles op en pleuren het online voor de rest van de wereld, vaak binnen een uur na uitzending.
Overigens dacht ik dat er deze week geen aflevering was, maar dat heb ik dus mis? Die ga ik maar eens zoeken dan.
...in een post van vorige week.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar zie je iemand zeggen dat er wel een ep is?
Die aflevering vond ik dramatisch. Het leek wel alsof ik naar The O.C. zat te kijken. Ook is het te flauw dat ze cameron een soort menselijke persoonlijkheid willen geven. Dat is al te vaak gedaan in sci-fi en in Terminator past het ook totaal niet. Ik heb het hier over dat de serie het publiek wil laten twijfelen of Cameron gevoelens heeft. Die hele scene over the wizard of Oz lag ook weer lekker dik bovenop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:51 schreef Man-E-Faces het volgende:
Die aflevering dat Cameron's identiteit werd onthuld (waar ze vandaan komt) vind ik een van de beste afleveringen. Beter dan al dat heen en weer geren en "oh alles komt weer op z'n pootjes terecht".
Nu weet ik door die laatste scene niet of cameron eigenlijk johns kop eraf wilt hakken Of was er iets dat ik niet helemaal begrijp?
Goed nieuwsquote:Terminator: TSCC gets a full-season order!
In a somewhat surprising move, Fox has picked up "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" for a full season.
The network has ordered the back nine episodes of the show's second season from Warner Bros., sources say.
The sci-fi series has garnered a relatively modest rating on Monday nights this fall. Its most recent episode was seen by 5.7 million viewers, with a 2.3 adults 18-49 rating and a 6 share, tying NBC's "Chuck" in the 8 p.m. time period.
Will get some clarity on this on Monday, but there's a few reasons why Fox might have moved forward with an order.
The network recently ordered two scripts of the show, so perhaps the stories came in strong. Midseason sci-fi drama "Dollhouse" might be another factor -- Fox's previously announced winter schedule pairs "Dollhouse" and "24" on Mondays and "American Idol" and "Fringe" on Tuesdays, without "Terminator" listed. So perhaps the network has a new scheduling configuration in mind to support its sci-fi efforts.
Yet another potential factor is that "Dollhouse" has had some creative struggles. Sources say the newer scripts are stronger than the first batch, but if there's any chance of the show being delayed Fox might have decided to keep "Terminator" in the mix.
One of the most likely reasons for a pickup, however, is simply that Fox executives like the show and the network's overall viewership levels jet up after the first of the year powered by "American Idol." They likely believe the series has a chance to improve.
Source: THRFeed.com
FOXquote:
Nee. Dat is het probleem. De decleratieve laag. Het gevoel dat je moet krijgen van een terminator word daardoor afgebroken. Dat moeten ze fixen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:33 schreef Haijo het volgende:
De reden dat die Terminators niet zo gevaarlijk meer zijn is omdat ze nu zijn voorbereid, ze hebben resources, ervaringen, kennis en Cameron. Daarbij vind ik het wel leuk dat Cameron gebaseerd is op een echt mens.
Dat sowieso.quote:Zou ze haar menselijke aanverwant gaan vermoorden?
De decemewat laag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. Dat is het probleem. De decleratieve laag. Het gevoel dat je moet krijgen van een terminator word daardoor afgebroken. Dat moeten ze fixen.
Als ze haar in leven laat kan ze via haar bij veel meer verzets-strijders komen in de toekomst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:48 schreef PPL het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar nu of in de toekomst?
gisteren gekeken, waren erg vermakelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 03:19 schreef Tim86 het volgende:
Even een nuttige kick na een week zonder ep..
Terminator TSCC Behind The Scenes WS PDTV XviD BiA & Terminator TSCC The Story So Far WS PDTV XviD BiA
niet zo eng als die kop op die avatar van jequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:08 schreef Mirel het volgende:
Ze iSz Ssow EnG
watjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |