Het is geen mp3 speler hoor jongquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:21 schreef Thetallguy het volgende:
En daar dan constant het audiobook van de lesstof op laten repeaten
Dat denk jij! maar die hebben ze erin verschtopftquote:
idee, meteen patent aanvragenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:28 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat denk jij! maar die hebben ze erin verschtopft
Dan ben je toch niet goed, als je geen tentamen kunt maken als er mensen zitten te snuiten ofzo.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef kless het volgende:
Als de helft van de mensen verkouden is kan ik me goed voorstellen dat met zo een ding op je kop heel wat gekuch en gesnuif gewoon langs je heen gaat.
Je bent sowieso niet goed als je het tentamen niet kunt maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet goed, als je geen tentamen kunt maken als er mensen zitten te snuiten ofzo.
Jij hebt zeker nog nooit gehoorbescherming op/in gehadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:49 schreef intoxicated het volgende:
Hehe, geniaalIn mijn jaar heb ik er nooit iemand mee gezien
![]()
Ook leuk als ze -zoals zo vaak gebeurt- even een correctie op een vraag omroepen
Er zat serieus iemand met dit ding op zn harsesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:55 schreef Knevelt het volgende:
TS, dit is een grapje, toch?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Er zat serieus iemand met dit ding op zn harses
[ afbeelding ]
Als je het niet eens lukt vragen te beantwoorden in een toch wel erg stille ruimte met af en toe een beetje geluid snap ik niet hoe je dan normaal kunt functioneren. Ga je dan later op je kantoor ook met zo'n ding op je kop zitten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:00 schreef Maeghan het volgende:
Als iemand zich daar prettig bij voelt moet ie dat toch gewoon lekker doen? Heb jij er last van of zo?
Kan het me op zich wel voorstellen hoor. Mijn concentratievermogen is ook niet altijd optimaal en dan raak ik echt door alles afgeleid. Maar goed, da's dan ook vaak genoeg door m'n eigen gedachten en niet door geluid. Verder is het geluid in een examenzaal gewoon irritant, al die mensen die zo nodig moeten eten in de examenzaal (ja, zo'n examen is ook wel twee uur, dus stel je voor dat je geen heel lunchpakket meeneemt...), snotteren, krakende stoelen, etc.
Ja, mja oordopjes okee....., maar om dan meteen zo'n huge ding op je hoofd te pleurenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:00 schreef Maeghan het volgende:
Als iemand zich daar prettig bij voelt moet ie dat toch gewoon lekker doen? Heb jij er last van of zo?
Kan het me op zich wel voorstellen hoor. Mijn concentratievermogen is ook niet altijd optimaal en dan raak ik echt door alles afgeleid. Maar goed, da's dan ook vaak genoeg door m'n eigen gedachten en niet door geluid. Verder is het geluid in een examenzaal gewoon irritant, al die mensen die zo nodig moeten eten in de examenzaal (ja, zo'n examen is ook wel twee uur, dus stel je voor dat je geen heel lunchpakket meeneemt...), snotteren, krakende stoelen, etc.
Ik vind het ook vreemd, maar zolang niemand zo'n ding op míjn hoofd zet vind ik het best.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:11 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja, mja oordopjes okee....., maar om dan meteen zo'n huge ding op je hoofd te pleuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |