npc's?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben GM op de server waar ik speel, en heb daarom toegang tot game-codes waarmee je items kunt spawnen, npc's neer kunt zetten enzovooral bedoeld om medespelers te helpen maar het vergemakkelijkt reizen

beidequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij altijd heb afgevraagd, is WoW nou een computerspelletje of een online game?

die gasten waar je quests inlevertn en ophaalt, innkeepers, merchants, etc etcquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
npc's?
Ik ben duidelijk nog niet WoW verslaafd.

downloaden, account aanvragen op een private server, niet-betalen, spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
Kopen een account maken, blijven betalen, spelen.

(die warlock. onze minions zijn bugged
 (die warlock. onze minions zijn bugged  )
 )

Ik betaal ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:03 schreef Etcetera het volgende:
downloaden, account aanvragen op een private server, niet-betalen, spelen

Onder de douche inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat raar. Wassen jullie je gezicht dan onder de douche of zo? Of gewoon helemaal niet?
 En aangezien ik in principe elke ochtend douche dus elke dag
 En aangezien ik in principe elke ochtend douche dus elke dag  Maar als ik gaar ben en langer blijf liggen en dan niet douche dan gooi ik gewoon een laag over mijn make up heen
 Maar als ik gaar ben en langer blijf liggen en dan niet douche dan gooi ik gewoon een laag over mijn make up heen  

Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef wyccie het volgende:
Dat water van de douche in mijn ogen vind ik niet fijn. En kans dat mijn lenzen eruitvallen.
Zo, toastjes met camembert en ijs staan klaar. Thee gezet. De film gaat beginnen.
 Douche ook met mijn lenzen in, soms worden ze wel een beetje droog maar nooit gehad dat ze eruit vielen
 Douche ook met mijn lenzen in, soms worden ze wel een beetje droog maar nooit gehad dat ze eruit vielen 

Skoesie? come again pleasequote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net een level 27 verwijderd(die warlock. onze minions zijn bugged
)

Ben nogal verslavingsgevoelig
 Ben nogal verslavingsgevoelig  

quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben blij dat je voor WoW moet betalen, dat houdt me tegen om het te gaan spelenBen nogal verslavingsgevoelig
 hier eigenlijk precies hetzelfde
 hier eigenlijk precies hetzelfde   

quote:
 Zo lang je je ervan bewust bent kun je er ook iets aan doen
 Zo lang je je ervan bewust bent kun je er ook iets aan doen  

en ook leuke mensen hoor
 en ook leuke mensen hoor  maar het lijkt me wel gaaf om een keer bugloos te kunnen spelen
 maar het lijkt me wel gaaf om een keer bugloos te kunnen spelen 

en dan heb er geen klap aan
 en dan heb er geen klap aan 

Ik ook, maar niet zo erg dat ik dan andere dingen laat vallen of niet meer doe, gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben blij dat je voor WoW moet betalen, dat houdt me tegen om het te gaan spelenBen nogal verslavingsgevoelig

nu lijkt het net of ik verslaafd benquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
een Minion is een hulpje.
En een warlock legt Etcie wel uit. Dat is de manier waarop je vecht, zal ik maar zeggen. Etcie kan het beter uitleggen.
 ik speel gewoon langer dat is alles
 ik speel gewoon langer dat is alles 
 een warlock kan 'toveren' en bijvoorbeeld ijs en vuur afschieten naar de tegenstander.
 een warlock kan 'toveren' en bijvoorbeeld ijs en vuur afschieten naar de tegenstander.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |