abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 23:57:00 #1
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_211524
Net gezien op de streams:Hummie had per ongeluk een verbinding open laten staan zodat de bewoners de uitzending van morgen, met het commentaar van de redacteurs konden horen. Vooral Maurice en Karin zijn pissend en dreigen op te stappen. Nu is er alleen nog maar testbeeld.....
Trust, but verify (Ronald Reagan)

zondag 31 oktober 1999 @ 00:00:00 #2
593 sjak
Juffie Bloem
pi_211525
Vertel meer details, bientje.
Ik kan de streams nl. niet volgen.
Lekker douchen!
  zondag 31 oktober 1999 @ 00:00:00 #3
1385 Bientje
pi_211526
Het commentaar van de redacteurs kon ik niet verstaan maar volgens Karin zeiden ze dingen als: "stelletje eikels" en "kijk eens wat mooi die stress op de gezichten".

zondag 31 oktober 1999 @ 00:03:00 #4
1385 Bientje
pi_211527
Ze hebben voornamelijk de uitzending van donderdag laat gehoord, inclusief het commentaar van de psycholoog, tot het moment dat Rolf bij de voordeur kwam, toen werd de verbinding dicht gezet. Ruud had het allemaal niet goed kunnen verstaan zei-ie. Maurice en ik geloof ook Bart stormden onmiddellijk naar de dagboekkamer, waar ze in eerste instantie niet te woord werden gestaan. Later kwam er een stem die zei dat ze per ongeluk een verbinding open hadden laten staan. Maurice was boos en wilde buiten in de regen gaan afkoelen omdat hij "anders de camera door de dagboekkamer zou slaan"

zondag 31 oktober 1999 @ 00:05:00 #5
1385 Bientje
pi_211528
Terwijl ze zaten te luisteren zat Willem met de bijl te spelen, totdat dat niet meer mocht van Karin. Hij leek tranen in zijn ogen te hebben, maar misschien wat dat omdat hij zijn voetbalmaatjes hoorde.

pi_211529
Klopt als een bus ! Ik heb hetzelfde gehoord,ze was woest .
Van alles is weer waardeloos

pi_211530
Ze vroegen zich af of het nou Hummie of Anouk was die "stelletje Eikels" zei !!!

pi_211531
Ik heb het net ook gezien ,niet alles ,maar Maurice was behoorlijk over de rooie want ze zouden hen voor eikels uitgemaakt hebben toen ze daar over aan het praten waren ging alles op gekleurde strepen over.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_211532
volgens mij gaan er een paar mensen van de regiekamer een slecht-nieuws-gesprek krijgen morgen......
if you can see the light at the end of the tunnel you're looking the wrong way (barry commoner)

zondag 31 oktober 1999 @ 00:17:00 #10
1385 Bientje
pi_211533
Toen ze Ruud hadden uitgelegd wat er aan de hand was (het gaat niet zo snel bij hem....) zei zelfs hij dat hij morgen weg zou gaan. As-iemand me voog eikel uitschel stap ik moge gewohn op, da la-ik me nie zegge he.

pi_211534
Van mij mogen ze allemaal opstappen. Het hele programma zuigt!!!!
verwijderd door fa......
pi_211535
toch wel aardig dat ze na deze blunder de streams gewoon nog even 10 minueten hebben aangelaten, nu alleen maar TB......
if you can see the light at the end of the tunnel you're looking the wrong way (barry commoner)

zondag 31 oktober 1999 @ 00:20:00 #13
1385 Bientje
pi_211536
Ze hebben nu gelukkig eindelijk zelf door wat hun rol is, en het bevalt ze niet. Ik denk dat het goed is dat dit gebeurd is, want het maakt die nare manipulaties waarschijnlijk steeds moeilijker.

zondag 31 oktober 1999 @ 00:21:00 #14
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_211537

Precies ...
Gewoon met z'n vijven Veronica 'bij de ballen' pakken, en het hele verhaal met een ferme swung de strot omdraaien ...

Ik blijf erbij .. bestorm niet met 1100 man dat huis, maar die studio .. of dat camerakruis .. bezetten die handel .. waar is de oude garde krakers gebleven .. ??
Met 1100 man hebben ze wel wat waterkanonnen nodig ..

Power to the people ...

zondag 31 oktober 1999 @ 00:21:00 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_211538
Toch verbazingwekkend, dat Maurice degene was die over de rooie ging
Lekker douchen!
pi_211539
Ik denk dat het deze keer lang gaat duren voordat we weer beeld hebben.
Ik hoop dat die groep FOKkers er nog is,kunnen ze misschien wat op de scanner horen !

zondag 31 oktober 1999 @ 00:23:00 #17
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_211540
Hier kan geen pijl-, ball-, studenten-actie, Frequin, George B. of Anouk tegenop. VOO-BB heft zelf de uitzending en commentaar laten horen. Een menselijke fout, moeten we vergoeilijkend zeggen maar WEER INFORMATIE VAN DE BUITENWERELD. Ze zaten daar toch voor hun rust?
Volgens mij is het programma nu naar de klote !
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_211541
welnee sjak, Maurice is een echte westlandert en die laat zich niet zomaar manipuleren ! pffffffffff

zondag 31 oktober 1999 @ 00:24:00 #19
1385 Bientje
pi_211542
Geweld is maar zelden een oplossing Baf.
Het mooie is dat Veronica zich zelf de das om heeft gedaan....
Je moet er even bij blijven voor het beste resultaat.....

pi_211543
Het maakt VOO toch niets uit ! Pleuren ze er toch gewoon 5 nieuwe in ;r

zondag 31 oktober 1999 @ 00:27:00 #21
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_211544
Kunnen degenen die eea gezien/gehoord hebben, zich nog meer herinneren? Ik ben vooral benieuwd naar de reacties van De Stem, en naar hoelang de bewoners eea gehoord hebben..

Murphy

pi_211545
Ja inderdaad gewoon 5 nieuwe mensen erin.....maar eigenlijk zijn wij de mensen die gek zijn laat het programma gewoon links liggen., dit is toch niet leuk meer!!!!!
verwijderd door fa......
  zondag 31 oktober 1999 @ 00:30:00 #23
1385 Bientje
pi_211546
Volgens mij hebben ze best veel gehoord. Ik viel er in toen er (in de donderdag-laat-uitzending) de eerste keer verbinding was vanuit de studio met het BB huis, maar toen was de verbinding volgens mij al een tijdje open. De verbinding werd dichtgezet op het moment dat Rolf bij de voordeur kwam. De stem kwam alleen met een technisch verhaal: "We zijn er uit hoor, er stond een schakelaar verkeerd!"

pi_211547
De stem was niet blij Murphy (leuk plaatje trouwens) eerste reactie was: k*t !!!, later vertelde de ongetwijfeld zelf geweldig getalenteerde "stem" dat ze het probleem hadden gevonden ze hadden namelijk een microfoon open laten staan. Nee natuurlijk dat hadden de bewoners nog niet door en het verheldert de zaak enorm.......

wie zijn hier nou de eikels ?

zondag 31 oktober 1999 @ 00:32:00 #25
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_211548
quote:
op 10-31-1999 om 12:21 AM schreef sjak het volgende:
Toch verbazingwekkend, dat Maurice degene was die over de rooie ging

Naar het orale gerucht luidt hebben hij en Karin beiden gesmeekt om bepaalde gordijnopnames niet uit te zenden, wat ook niet gebeurde. Als er nu zo slordig met het schakelen van de kanalen omgegaan wordt schenkt dat weinig vertrouwen in BB's discretie en deskundigheid.

Wat we hier zien is de rollen even omgedraaid: De afluisteraar werd nu zelf afgeluisterd. How does it feel Hummie ?

"... eikels ..." Tsja 't is alweer herfst idd.

----------------------
Is het al voorbij? Wie heeft er gewonnen?

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')