Dat laatste dus. Dubieuze linkjes die je je browser doen laten killen worden niet getolereerd, zie hierboven en banmeldtopic.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:23 schreef roburt het volgende:
[..]
niet als je 20 tabs open heb staan![]()
gelukkig kon ik na een restore HEEL snel naar de juiste tab gaan maar dat kostte mij wel 5 min
daarbij zitten we hier gewoon serieus goede sites te posten. houdt het leuk![]()
als het goed is wordt dit bijgehouden door de mods, maar ik kan het mis hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef toma het volgende:
Zijn er vrijwillegers die alle sites willen sorteren voor de OP van het 2e topic ?
Zal morgenochtend wel een deel willen doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef toma het volgende:
Zijn er vrijwillegers die alle sites willen sorteren voor de OP van het 2e topic ?
kijk...dan wordt het helemaal handigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 06:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zal van de week eens kijken of ik alle gegeven links bij elkaar kan rapen en een beetje nuttig kan catagoriseren![]()
Ik zal deze lijst vervolgens in de OP gooien.
OMG en ik mezelf maar frusteren op nintendo8.com dat er zo weinig staat.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:19 schreef Latz het volgende:
http://www.virtualnes.com/
Hier kun je circa 700+ NES games spelen, geen emulator nodig.
Als je dan toch site's neerzet waar je films kan kijken:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 06:06 schreef RoodWitBlauw het volgende:
www.joox.net
www.ninjavideo.net
voor alle films in HQ online te bekijken
zelfs films die nog niet in nederland in de bios zijn ziujn vaak daar al te bekijken. misschien wat mindere kwaliteit, maar ze zijn er wel
tevens Lost en prsionbreak etc etc
Hey Xebro, kan je mij die link ff PM-en aub?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
AH jezus krijg je voor zulke onschuldige shit tegenwoordig al 48 uur?
Die link verneukt niets, okay je moet IE ff opnieuw opstarten en als je druk bezig bent met andere sites kun je die nog steeds bezoeken hoor.
-op browserverneukende links posten staat nu eenmaal een ban xebro-
KLIKKEN OP EIGEN RISICO!
Hij doet t niet!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:35 schreef janspj het volgende:
http://www.3datadesign.co(...)llpapers.php?CHUNK=0
Lijst met mooie dualscreen wallpapers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |