Haha, en hoeveel van die jaren '90 adressen bestaan nog steeds?quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik weet nog dat ik in de jaren '90 op mijn verjaardag een "handig" boekje kreeg van 200 pagina's, met daarin internetadressen
WTF???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:08 schreef Skv het volgende:
-edit = weg -
Het is gewoon lemonparty...quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Omdat?
Nu maak je ons nieuwsgierig, maar klikken doe ik ook niet!
Zeer goeie website. Staan iedere dag wel aantal zeer interessante artikels op.quote:Sync.nl is een nieuw online magazine gericht op innovatie, zowel binnen Nederland als daarbuiten. Door de voortschrijdende technologie staat innovatie namelijk steeds vaker aan de basis van ondernemen. Ook speelt innovatie de komende jaren een cruciale rol in de overgang naar een duurzame economie.
www.mailinator.comquote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:31 schreef 360 het volgende:
www.jetable.org maak een tijdelijke redirect naar je email aan, voor registraties en andere tijdelijke dingetjes waar je later geen spam van wilt ontvangen
anders kanker je even op, nerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:16 schreef michielmetdepet het volgende:
Ook altijd handig: -weg-
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:16 schreef michielmetdepet het volgende:
Ook altijd handig: -weg-
quote:Ciska zegt: volgens mij heb je mij een virus gestuurd!
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]!
Mijn moeder helemaal in paniek toen ik die link mailde...
[..]
niet als je 20 tabs open heb staanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
AH jezus krijg je voor zulke onschuldige shit tegenwoordig al 48 uur?
Die link verneukt niets, okay je moet IE ff opnieuw opstarten en als je druk bezig bent met andere sites kun je die nog steeds bezoeken hoor.
/
KLIKKEN OP EIGEN RISICO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |