Ralphquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe heette die ex van Nathalie uit BB5 ook al weer ? Was ook een spuitert.
Klopt. Was ook maar een grapje vanwege de vele namenquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef fredfik het volgende:
[..]
was volgens mij een klein blond manneke
Dit is toch echt Thomas hoor, mét stom overhemdquote:
Die bedoel ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RalphDus zou heel goed dezelfde kunnen zijn.
Gaat echt niet lukken.....er zal ruzie uit komen, maar ze zullen het altijd bij leggen. Ze weten dat ze elkaar heel erg nodig hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
Tommie!! JE BENT TOPPIE!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:25 schreef Py het volgende:
Hoeveel mensen zitten er wel niet in die hut?
Ja, idd, ik dacht dat je die foto buiten bedoelde! Dit is Sander idd!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dit is toch echt Thomas hoor, mét stom overhemd![]()
[ afbeelding ]
500 ????ik zet er 750 voor inquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:28 schreef avonne het volgende:
SNODE PLANNEN![]()
![]()
![]()
jemig.... 500 CP dat het plasma zo ingrijpt dat het niet mag
En dan met dat idiote dreigement naar Tommie....quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:28 schreef akveor het volgende:
Ik hoorde Jaap weer mekkeren. Dat spreek ik niet uit... we moeten eerst met 4-en zijn....
Ik hoop dat Huub en Claire Jaap wegstemmen... een misselijk makend figuur wat zogenaamd tv wil maken. Maar in principe totaal geen reet voorsteld....wat een loser... Jaap is gewoon een lafbek en allang niet grappig meer...
![]()
Nog 3 halve liters en dan gaat ze losquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weinig caps van Nicole btw, kan me er nog geen goed beeld van vormen.(Hint
)
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
goed plan hoor
Mike EN amanda dronken, Brian die van de een naar de ander holt en met zijn niet al te snelle brein volledig in de war raakt
Nog meer in de war dan hij al is ja!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:29 schreef avonne het volgende:
goed plan hoor
Mike EN amanda dronken, Brian die van de een naar de ander holt en met zijn niet al te snelle brein volledig in de war raakt
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Nog 3 halve liters en dan gaat ze los
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |