van de pdashop.nl site: De Mio 268 en de Mio 269 hebben geen PDA-functiesquote:
dat zag ik maar er staat win CE op en daarop zou tomtom kunne draaien weetje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:04 schreef mcwops het volgende:
[..]
van de pdashop.nl site: De Mio 268 en de Mio 269 hebben geen PDA-functies
Ik weet van ijn collega dat hij te kraken is, maar dat heb ik nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:17 schreef T42 het volgende:
[..]
dat zag ik maar er staat win CE op en daarop zou tomtom kunne draaien weetje.
pda funkties kunne me gestolen worden
Kan alleen bij de niet "+"versie, linkquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:04 schreef mcwops het volgende:
[..]
van de pdashop.nl site: De Mio 268 en de Mio 269 hebben geen PDA-functies
Had al zo'n vermoeden, maar wilde het toch even proberen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:24 schreef Fockker het volgende:
[..]
Overigens is je prijs veel te hoog. De laatste exemplaren gingen vorig jaar al bij een heel goedkoop de deur uit. Minderdan de helft van jouw vraagprijs.
Ter indicatie, heb ruim anderhalf jaar geleden de 269+ voor 200,- kunnen verkopen en daar had ik mazzel mee.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:35 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, maar wilde het toch even proberen.
Als ie volgende week niet weg is laat ik n slotje plaatsen
Goed gedaan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ter indicatie, heb ruim anderhalf jaar geleden de 269+ voor 200,- kunnen verkopen en daar had ik mazzel mee.
Het is altijd moeilijk om prijzen te bepalen voor oudere apparatuur maar ik zou zeggen een vraagprijs van 150,- en overweeg elk bod boven de 100,-quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:23 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Ach, voor 175,- doe ik het denk ik ook wel.. Hoewel ik er wel een mooi hoesje bij heb..
Die kan ik trouwens altijd zelf nog houden
En gebruiksvriendelijkheid mag wat kostenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is altijd moeilijk om prijzen te bepalen voor oudere apparatuur maar ik zou zeggen een vraagprijs van 150,- en overweeg elk bod boven de 100,-Het is jouw gps en je moet het zelf weten maar er zijn voor rond de 150,- ook prima alternatieven nieuw te koop met recentere kaarten cq hardware.
![]()
Ik vond de 269+ (de 268 wijkt bijna niet af) wel een van de fijnere gps oplossingen, beetje groot en zwaar maar oh zo makkelijk in gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |