Inkopper +1quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat je ook nog nooit gedate hebt![]()
kijk-mij-eens-grappig-zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat je ook nog nooit gedate hebt![]()
Of dat ze je meteen al willen aftrekken bij het zoenen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:08 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik heb 1 keer een date met een meid gehad van het internet, dat wijf wilde na 2 min al gelijk hand in hand lopen en dan ken je elkaar nauwelijks, tieft op mens![]()
nog erger jah, helemaal opgegeilt en dan krijg je dit.........quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of dat ze je meteen al willen aftrekken bij het zoenen!Wil je dan gaan neuken, zeggen ze zo van: "NEeeeej man, dat gaat me net iets te snel!"
Je eerst een beetje aftrekken en geil maken en dan niet keihard gepaald willen worden!
Nou, ik denk dat je hier de spreekwoordelijke spijker op de kop slaat. Volgens mij was dit de eerste date van TS die hij ooit heeft gehad (af te leiden aan die achterlijke humor en poging tot grappig zijn). Wat een kneus zeg.quote:Omdat je ook nog nooit gedate hebt
Ik kan letterlijk alles nog herinneren tot in de details maar ik heb de meest belangrijke dingen eruit gehaald. Waarom maakt mij dat gelijk psychopaat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef T3rr0r het volgende:
Verhaal tot de helft gelezen en toen wat resterende fragmenten en TS komt echt op me over als één over andere psychopaat. Of je bent autitisch ofzo want je weet blijkbaar alles nog exact te herinneren en die debiele grappen die je maakt daar stel je je 'date' ook niet mee op d'r gemak.
Wat ben jij een eng, eng, eng mannetje
de boekjes liggen al bij het vvv kantoor bij het station!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:23 schreef Soempie het volgende:
Mooi verhaal!![]()
Breda, zo beschreven dat we de tour na kunnen lopen.
Ze had al foto's gezien en een filmpje op youtube waar ik aan het bluffen ben met mijn breakdance skills (quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:23 schreef suuzepluus het volgende:
hilarisch verhaal!!![]()
ik zou overigens wel hebben gelachen om je grappen. vooral die: "kijk dat meisje valt voor mij"![]()
kom op zeg, die droge humor is toch juist leuk!?!?!?!!!!!![]()
was toch ook wel duidelijk dat je gewoon zat te grappen. wat moet je anders in gezelschap van zo een saaie muts
en jou alle 100 smaken ijs op laten noemen en dan zeggen "doe maar wat..." WTFen zelfs geen mening hebben over het aantal bolletjes.... dit heeft toch niks met verlegenheid te maken mensen.
gewoon sociaal CONTACTGESTOORD![]()
als ze je echt niet zag zitten kon ze toch gewoon weggaan!!? en ik neem aan dat ze al een foto van je had gezien... dus wist ze wel een beeetje wat ze kon verwachten. en een uur reizen voor iemand waarvan je nieteens weet hoe diegene eruit ziet....![]()
omg. ik vind dat je het goed gedaan hebt hoor. blijven proberen gesprek te voeren terwijl die doos geen inhoud heeft. ik was haar allang ergens "perongeluk" kwijtgeraakt!!
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:24 schreef Tegan het volgende:
Jaaaaaa. Wie organiseert een TS' date tour? Ik ben erbij!
gewoon een stom wijf dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ze had al foto's gezien en een filmpje op youtube waar ik aan het bluffen ben met mijn breakdance skills () en was daar (ook over de foto's) over het algemeen heel enthousiast over. Toen begon ze te hinten ("best wel raar dat we elkaar na 6 jaar nog niet in het echt gezien hebben he?") dus ik dacht "hey groen licht" en sprak met haar af wat leidde tot die date gisteren.
Tijdens het lezen van het topic heb ik ondertussen de 24 uur van Lemans gekeken en eten gekookt..quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef mic_forever het volgende:
Hahaha
Tijdens het lezen van dit topic heb ik gewoon 2x drinken gehaald van beneden en chips
maar goed .. eindstand, ze moet je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |