abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57219498
Zo zie je maar dat jij afwijkt, aangezien het gem. 0,8 is en jij 2 keer per dag doucht!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:49:16 #227
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_57219614
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:06 schreef Pulu het volgende:

[..]

Oh daar heb ik overheen gelezen omdat ik bepaalde geestelijk beperkten van repliek moest dienen...

Maar ik meen ze allemaal serieus....maar ik heb wel een rangorde in die punten...bijvoorbeeld van die paupers die zeiken dat ze in een pauperwijk wonen en klagen over andere paupers in de wijk en vervolgens niets aan hun eigen situatie doen door gebrek aan inzet/scholing/ontwikkeliing (geen rangorde in deze 3 puntjes)...

Heeft verder niks te maken met klassen zoals jij eerder dacht te menen....als in je één land vooruit kan komen is het Nederland wel, maar je moet er wel iets voor doen...
nee ok. dat heb je toen gezegd dat die er buiten viel. maar die andere meen je dus wel?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_57219631
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef ColtZ40 het volgende:
Zo zie je maar dat jij afwijkt, aangezien het gem. 0,8 is en jij 2 keer per dag doucht!
Ik ben medeverantwoordelijk voor dit nieuwsbericht....hierdoor slaap ik echt stukken lekkerder...
pi_57220326
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
acsepteren
Driewerf

En TS, je stinkt.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57220378
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:28 schreef nozem het volgende:

[..]

En TS, je stinkt.
Had vandaag geen college en ik kom net onder de douche vandaan dus dat gaat nogal moeilijk
pi_57220482
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:30 schreef Pulu het volgende:

[..]

Had vandaag geen college en ik heb net onder de douche vandaan dus dat gaat nogal moeilijk
Je huid verweekt langzaam, dat gaat op den duur onmeunig rieken.

Overigens was het boeiender geweest een topic te lezen over iemand met echte smetvrees. Er zijn mensen die hun handen met chloor wassen en gedwongen opgenomen worden omdat hun huid langzaam wegrot van het vele wassen met schoonmaakmiddelen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57220566
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:50 schreef Pulu het volgende:

[..]

Ik ben medeverantwoordelijk voor dit nieuwsbericht....hierdoor slaap ik echt stukken lekkerder...
Dat zeg ik niet. Je bent een beetje panies, ow ik moet snel douchen want ik heb net gepoept.
pi_57220592
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:36 schreef nozem het volgende:

[..]

Binnen mijn referentiekader zijn er vele mensen die uit tropische landen afkomstig zijn en/of wiens ouders afkomstig zijn uit tropische landen waar 2 keer douchen eerder norm is dan uitzondering....en die norm hanteren ze nog steeds...ik moet de eerste met waterallergie en/of andere ziekte a.g.v. het vaker dan 1 keer per dag douchen nog tegenkomen....
pi_57220628
Ik douche me wel 10 x per dag, maar hou vieze voeten..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_57220684
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:39 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Je bent een beetje panies, ow ik moet snel douchen want ik heb net gepoept.
Eigenlijk had ik besloten om dit topic te laten gaan want alles is al zo'n beetje al gezegd....maar waar heb ik gezegd dat ik na elke poepbeurt ga douchen? Door mijn goede gezondheid heb ik wel een regelmatige stoelgang en kan ik voor mijn ochtenddouche ff lekker schijten...
pi_57220699
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:41 schreef Pulu het volgende:

[..]

Binnen mijn referentiekader zijn er vele mensen die uit tropische landen afkomstig zijn en/of wiens ouders afkomstig zijn uit tropische landen waar 2 keer douchen eerder norm is dan uitzondering....en die norm hanteren ze nog steeds...ik moet de eerste met waterallergie en/of andere ziekte a.g.v. het vaker dan 1 keer per dag douchen nog tegenkomen....
In veel tropische landen hebben ze geen wc's en wast men zich in de rivier
Het mooi kotsende meisje.
pi_57220735
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:42 schreef Resonancer het volgende:
Ik douche me wel 10 x per dag, maar hou vieze voeten..
[ afbeelding ]
slippers
pi_57220742
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef Pulu het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik besloten om dit topic te laten gaan want alles is al zo'n beetje al gezegd....maar waar heb ik gezegd dat ik na elke poepbeurt ga douchen? Door mijn goede gezondheid heb ik wel een regelmatige stoelgang en kan ik voor mijn ochtenddouche ff lekker schijten...
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Pulu het volgende:
Ik snap dat niet!

- Je gaat naar de wc...doet je behoefte
- meest frisse lijkt me vervolgens om ff lekker te gaan douchen
pi_57220757
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Oh sorry dat ik je wereldbeeld verstoor....ik dacht dat het verder niet terzake zou doen, maar laat ik het dan zo formuleren....in de voormalige koloniën van Nederland die in Zuid-Amerika liggen, heeft het grootste deel van de bevolking gewoon een huis (en geen hutje), electriciteit, stromend water en een toilet....
pi_57220812
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:47 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb al meerdere keren uitgelegd dat ik in mijn beschrijving in de OP gewoon een aantal standaardhandelingen opsomde...logische volgorde lijkt me 's ochtends schijten en dan lekker douchen (wat de meeste mensen ook doen 's ochtends)....je kunt het wel anders lezen, maar ik heb nergens gezegd...na elke poepbeurt moet je je douchen of na elke poepbeurt sta IK onder de douche.....
pi_57220966
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef Pulu het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren uitgelegd dat ik in mijn beschrijving in de OP gewoon een aantal standaardhandelingen opsomde...logische volgorde lijkt me 's ochtends schijten en dan lekker douchen (wat de meeste mensen ook doen 's ochtends)....je kunt het wel anders lezen, maar ik heb nergens gezegd...na elke poepbeurt moet je je douchen of na elke poepbeurt sta IK onder de douche.....
Nee je doet het niet maar er is niets frisser als dat je het wel doet.....
Je bent gewoon echt raar!
pi_57221055
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:58 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Nee je doet het niet maar er is niets frisser als dat je het wel doet.....
Je bent gewoon echt raar!
You lost me
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:09:36 #243
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_57221164
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:48 schreef Pulu het volgende:

[..]

Oh sorry dat ik je wereldbeeld verstoor....ik dacht dat het verder niet terzake zou doen, maar laat ik het dan zo formuleren....in de voormalige koloniën van Nederland die in Zuid-Amerika liggen, heeft het grootste deel van de bevolking gewoon een huis (en geen hutje), electriciteit, stromend water en een toilet....
Maar we wonen hier toch niet in een tropisch land?
Fuck the EBU
pi_57221408
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:36 schreef nozem het volgende:

[..]

Al 5 pagina's zijn er allerlei sjakies en moppies bezig om zogenaamd aan te tonen dat het slecht is...de bovenstaande quote kan je ook onder dat kopje scharen...

Ik probeer dat beeld te weerleggen en dus:
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:41 schreef Pulu het volgende:

[..]

En toen kwam er iemand die een (laten we zeggen) ander wereldbeeld heeft dan ik
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

En toen volgde dit:
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:48 schreef Pulu het volgende:

[..]

Dus dan snap ik niet zo goed waar jouw reactie op slaat?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:

[..]

De relatie tussen jouw reactie en de het voorgaande traject is? Het woordje tropisch?
pi_57221461
Ho, ik heb nergens gezegd dat het slecht is....
Jij brengt het alleen op zo'n debiele manier dat wij alleen maar kunnen denken dat je erge last van smetvrees hebt

Hoe het alleen al in je opkomt om hier een topic over te openen.
pi_57221501
Die reactie van mij sloeg vooral op het feit dat het met de hygiene in de meeste tropische landen alsnog slechter gesteld is (ook al hebben ze wel electriciteit, stromend water en zo meer).
Die van yesse was ook heel logisch, want afkoeling, of douchen omdat je zogenaamd vies zou zijn, zijn 2 verschillende zaken. In tropische klimaten zal er vaker gebadderd worden door de warmte, dus hier is dat minder logisch.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57221551
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:25 schreef -moppie- het volgende:
Ho, ik heb nergens gezegd dat het slecht is....
Jij brengt het alleen op zo'n debiele manier dat wij alleen maar kunnen denken dat je erge last van smetvrees hebt

Hoe het alleen al in je opkomt om hier een topic over te openen.
Je geeft jezelf meer credits dan de bedoeling was....moppies was in dit geval bedoeld om niet constant de mannen met sjakies aan te spreken en de vrouwen buiten schot te laten...

Het debiele kwam pas nadat er sjakies en moppies niet normaal konden reageren en nog belangrijker niet kunnen lezen....

En laten we niet beginnen over topics openen...want om de 5 minuten wordt er een idioot topic geopend dus dat argument snijdt geen hout.....
pi_57221566
Ik snap dus niet dat mensen meer dan 1 keer per dag douchen.
Slecht voor het milieu, want je verbruikt veel water en gas
Slecht voor je huid (huid droogt uit)
Slecht voor je haar
Slecht voor de hersens (http://journalist.web-log.nl/journalist/2005/07/dagelijkse_douc.html)

Te fris is niet goed

Klopt het dat door veel wassen en schrobben de weerstand en het zelfreinigend vermogen vermindert? Er zit zeker wat in. ‘Hebben jongeren een vette huid, dan maken ze die zo veel mogelijk schoon, maar daar bereik je het tegenovergestelde mee. Door stevig wrijven en drukken wordt de talgproductie gestimuleerd en ontstaan er meer pukkeltjes. Maak de huid voor het slapen liever zachtjes schoon met een zachte lotion. Gebruik absoluut geen zeep of andere middeltjes, dat irriteert en droogt zelfs de vette huid uit.’

Ook de talgproductie van de hoofdhuid wordt gestimuleerd door te veel aanraking. Vandaar dat dagelijks haren wassen bijdraagt aan vette haren. Genetische aanleg en hormonen spelen eveneens een rol bij vet haar. Pubers en menstruerende vrouwen hebben er daarom eerder last van. En de temperatuur is van invloed. Een temperatuurstijging van één graad Celsius doet de hoeveelheid vet met 10 procent stijgen. Föhnen, sauna en zomerse dagen zijn dus funest.

‘Natuurlijk is het beter om niet dagelijks je haar te wassen, maar wil je dat toch, doe het dan in ieder geval met elke-dag-shampoo.

Oksels zijn overigens wel weer gebaat bij een regelmatige poetsbeurt. Een zweetlucht ontstaat namelijk pas wanneer het zweet aan de oppervlakte komt en zich mengt met bacteriën op de huid. Hoe minder bacteriën op de huid, des te minder zweetlucht ze dus kunnen veroorzaken.

Nog wat fabels en feitjes over douchen http://www.jongegezinnen.nl/grotergroeien/opvoeden/artikel?ArtType8=%7BC94D4B90-21D9-48D8-8E0B-565913DFEF63%7D&ArtImage=%7BC94D4B90-21D9-48D8-8E0B-565913DFEF63%7D

Ik douche dus zeker niet meer dan 1 keer per dag en meestal zit er een dag tussen het douchen, tenzij ik een belangrijke afspraak of iets dergelijks heb of ik die dag heb getranspireer. Dat weerhoud me er overigens niet van om met een washandje mijn gezicht af te nemen enz.
Ik douche niet te veel om zo mijn lichaam, mijn gezondheid en het milieu te sparen.

Ik vind het wel erg vreemd dat je schoon je bed in gaat omdat je bed zo schoon is om daarna te zeggen dat je bed erg vies is en je daarom in de ochtend weer gaat douchen.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:36:29 #249
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_57221679
Smetvrees topic

sad als je zo denkt, stel je voor een paar bacterien die op je handen zitten, daar ga je ook echt dood van he

Mijn gezicht wassen doe ik wel altijd als ik opsta en naar bed ga, maar om nou elke dag te douchen

Omg de dag FTW !!!!
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_57222314
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik snap dus niet dat mensen meer dan 1 keer per dag douchen.
Slecht voor het milieu, want je verbruikt veel water en gas
Je bent goed gevallen voor de propaganda dat wij als particulieren een wezenlijk verschil maken t.a.v. milieukwesties IN DIT GEVAL
quote:
Slecht voor je huid (huid droogt uit)
LEZEN lezen en nog eens lezen....frequentie is niet van belang maar eerder de duur en hoe heet je doucht
quote:
Slecht voor je haar
Zie hierboven!!!!!! !
quote:
Slecht voor de hersens (http://journalist.web-log.nl/journalist/2005/07/dagelijkse_douc.html)

Te fris is niet goed

Klopt het dat door veel wassen en schrobben de weerstand en het zelfreinigend vermogen vermindert? Er zit zeker wat in. ‘Hebben jongeren een vette huid, dan maken ze die zo veel mogelijk schoon, maar daar bereik je het tegenovergestelde mee. Door stevig wrijven en drukken wordt de talgproductie gestimuleerd en ontstaan er meer pukkeltjes. Maak de huid voor het slapen liever zachtjes schoon met een zachte lotion. Gebruik absoluut geen zeep of andere middeltjes, dat irriteert en droogt zelfs de vette huid uit.’

Ook de talgproductie van de hoofdhuid wordt gestimuleerd door te veel aanraking. Vandaar dat dagelijks haren wassen bijdraagt aan vette haren. Genetische aanleg en hormonen spelen eveneens een rol bij vet haar. Pubers en menstruerende vrouwen hebben er daarom eerder last van. En de temperatuur is van invloed. Een temperatuurstijging van één graad Celsius doet de hoeveelheid vet met 10 procent stijgen. Föhnen, sauna en zomerse dagen zijn dus funest.

‘Natuurlijk is het beter om niet dagelijks je haar te wassen, maar wil je dat toch, doe het dan in ieder geval met elke-dag-shampoo.

Oksels zijn overigens wel weer gebaat bij een regelmatige poetsbeurt. Een zweetlucht ontstaat namelijk pas wanneer het zweet aan de oppervlakte komt en zich mengt met bacteriën op de huid. Hoe minder bacteriën op de huid, des te minder zweetlucht ze dus kunnen veroorzaken.
quote:
LEZEN, lezen en nog eens lezen...een van mijn posts had ik opgroeiende kindertjes al uitgesloten want hun immuunsysteem is nog in ontwikkeling
quote:
Ik douche dus zeker niet meer dan 1 keer per dag en meestal zit er een dag tussen het douchen, tenzij ik een belangrijke afspraak of iets dergelijks heb of ik die dag heb getranspireer. Dat weerhoud me er overigens niet van om met een washandje mijn gezicht af te nemen enz.
Ik douche niet te veel om zo mijn lichaam, mijn gezondheid en het milieu te sparen.
Milieu sparen is een fabeltje....uitstoot van gassen/energieverbruik beperken/zuiniger met schoon water omgaan....particuliertjes willen wel lekker geloven dat ze de wereld redden maar het zijn toch de grote bedrijven/industrieën die de offers moeten brengen

Het onderzoek dat mensen die 2 keer per dag douchen vaker ziek zijn, heb ik nog niet gelezen...
quote:
Ik vind het wel erg vreemd dat je schoon je bed in gaat omdat je bed zo schoon is om daarna te zeggen dat je bed erg vies is en je daarom in de ochtend weer gaat douchen.
Leuk geprobeerd maar niet zo goed geparafraseerd....ik vind mijn bed schoner omdat ik gedouchet en wel in mijn bed ga liggen....persoonlijk lijkt het me dat je bed eerder zuurig wordt als elke dag zonder te douchen in je bed gaat liggen dan wanneer je vantevoren ff doucht....maar zoals onderstreept/cursief/bold is aangegeven dat is persoonlijk...en 's ochtends douchen omdat 's nachts sowieso transpireert (en ff voor de geestelijk beperkten onder ons....ik zeg dus niet: wanneer je transpireert, moet gelijk gaan douchen en dat zeg ik ook niet impliciet....nieuwe dag fris beginnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')