*testquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Indrukken waarna hij eruit plopt? (netzoals een balpen)
Uhh ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:12 schreef RickTheGreatest het volgende:
Misschien moet ik het kaartje in het bijgeleverde witte ding doen en dan in de laptop..!!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:12 schreef RickTheGreatest het volgende:
Misschien moet ik het kaartje in het bijgeleverde witte ding doen en dan in de laptop..!!
Zou het?quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:12 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik raad TS een polaroid camera aan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:27 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik raad TS een usb cardreadert aan omdat 't witte ding na verloop van tijd toch zoek raakt.
Dan heb je 'm nu goed op die kwestbare pinnetjes zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik heb hem er lekker nog een keer ingedaan, nu kan ik de foto's wel downeuuhh
(ik heb het witte ding niet op stage)
Plus ik heb het grijpertje, slotjeeee!
Een sluikreclame verwijzing naar het kopen van een cardreader?quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:29 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dan heb je 'm nu goed op die kwestbare pinnetjes zitten.
Nee hoor ik heb zelf ook altijd moeite om die dingen fatsoenlijk in mijn laptop te proppen, zo een cardreader kost weinig en de laptop blijft heel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 03:32 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Een sluikreclame verwijzing naar het kopen van een cardreader?
Ik zal er eens naar kijken hoa!
Ik vind het idee stom.quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:06 schreef Elixabete het volgende:
Druk hem erdoorheen
komt hij aan de andere kant eruit.
Weer een prachtidee van Elixa!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |