Heb geen buizenbak en gebruik geen volumepedal,... dus ik kan je helaas niet helpen.quote:
Weet niet... volume pedaal regelt de signaal ingang, niet de eindtrapuitgang naar de speaker toe...quote:Op zondag 9 maart 2008 13:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet stiekem overheen lezen [afbeelding].
Er zijn wel mensen die dat doen ja.quote:
maar je kunt er alle sounds uithalen + veel vage effecten, dus het betaald zichzelf eigenlijk in zekere zin terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=tf-Zck7YURs. Heftig ding! Hij is wel nogal wat duurder dan een Fuzz Face of een Big Muff.
Vet!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:43 schreef punkjunk het volgende:
Jovink gaat nog 5 optredens doen [afbeelding] .
Geen handleiding op Bossus.com?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:52 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb trouwens een boss rc-2 te leen, wel tof, kun je zelf iets inspelen en daar dan over heen soleren enzo [afbeelding] snap alleen maar half hoe dat ding werkt, nogal vage werking
jawel, maar alsnog onbegrijpelijkquote:Op zondag 9 maart 2008 17:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen handleiding op Bossus.com?
Primeur... maareh... wat speel je nou precies?quote:
super vet!!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:41 schreef Goover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B-4lPjRsrIA&feature=related
omg
Ik hoor het ook niet helemaalquote:Op zondag 9 maart 2008 19:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Primeur... maareh... wat speel je nou precies?
Helemaal zelf bedachtquote:Op zondag 9 maart 2008 19:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Primeur... maareh... wat speel je nou precies? [afbeelding]
Het is het D-akkoord, maar met een lage G er bij.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:57 schreef Dupje het volgende:
Help! Ik ben niet zo goed in akkoorden lezen, tsja. Dus nu wil ik Pa van Doe Maar spelen, en daar moet ik een D/G akkoord spelen. Is dat dan een D akkoord met G in bas? Of anders? Weet iemand hoe dat akkoord eruit ziet?
Die wil ik ook al een tijd zelf proberen te maken, maar heb tot nu toe nog nergens een fatsoendelijk schema gevonden... Hoe heb jij deze gemaakt?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
yes!
[..]
kijk ook eens naar een zvex fuzz factory! is een erg gave en veelzijdige fuzzik heb er ook eentje hier liggen (zelfbouw, dat wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |