quote:
Waarschijnlijk welquote:
wat ziet dat ding er vaag uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Mijn nieuwste aanschaf,
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOOOOT
Klinkt nog aardig vet ookhad ik niet verwacht.
Volgende week effe intoneren was niet echt goed uit de fabriek gedaan zeg maar![]()
Lekker licht spelen wel wennen aan de mini schaal
Toffe foto's, Jimbo.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:30 schreef Doodkapje het volgende:
Zoooowww... dat was weer eens een fatsoenlijke tent...Lekker optreden weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker! Niet echt actief publiek... zelfs bij de laatste band niet... maar wel een fatsoenlijk aantal mensen op een gegeven moment.quote:Op zondag 9 maart 2008 08:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Een buizenbak klinkt beter als je 'm harder zet, maar werkt dit ook als je 'm hard zet en vervolgens met een volume pedaal zacht? Of klinkt 'ie dan hetzelfde als gewoon op laag volume?
Doodkapje, was dat optreden van je in de Box?
Thanks!quote:
Vocalen duren ook niet zo heel lang toch? Binnenkort CD-release party?quote:Op zondag 9 maart 2008 00:00 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Morgen laatste instrumentale opnames..
Was het in de Box in Boxmeer? Zo ja, dan is apathie standaard heb ik begrepen.quote:Op zondag 9 maart 2008 10:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zeker! Niet echt actief publiek... zelfs bij de laatste band niet... maar wel een fatsoenlijk aantal mensen op een gegeven moment.
Tja, geen idee. Twee weken is ervoor gepland. Dat is dus lead vocals en alle backing fratsen.quote:Vocalen duren ook niet zo heel lang toch? Binnenkort CD-release party?
Marshall PowerBrakequote:Op zondag 9 maart 2008 11:17 schreef TenWords het volgende:
vraagje [afbeelding] is het mogelijk om een power attenuator te installeren in een comboversterker? mijn buren beginnen te klagen dat mijn mesa mark iv een 'beetje' te hard staat (en volume beneden 3 zetten is echt zonde)
Als mijn auto het dan weer doet kom ik zeker langs!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was het in de Box in Boxmeer? Zo ja, dan is apathie standaard heb ik begrepen. [afbeelding].
[..]
Tja, geen idee. Twee weken is ervoor gepland. Dat is dus lead vocals en alle backing fratsen.
CD-release proberen we voor eind mei te fixen en uiteraard zijn jullie aaaaaaaaaaaaaallemaal van harte uitgenodigd. [afbeelding]. Feestjeeeeee!
Helaas moet je die tussen head en speaker stoppen, wat bij een combo versterker niet gaat lukkenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Marshall PowerBrake
[..]
Als mijn auto het dan weer doet kom ik zeker langs! [ afbeelding ]
22 april ben ik weer terug uit Indonesië... dus graag daarna! Oh wacht... eind mei... ik lees weer eens flink over zinnen heenquote:Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was het in de Box in Boxmeer? Zo ja, dan is apathie standaard heb ik begrepen..
[..]
Tja, geen idee. Twee weken is ervoor gepland. Dat is dus lead vocals en alle backing fratsen.
CD-release proberen we voor eind mei te fixen en uiteraard zijn jullie aaaaaaaaaaaaaallemaal van harte uitgenodigd.. Feestjeeeeee!
Mijn avt-combo is achter doorgelust... dus de 'head' kan je loskoppelen en evt. nog aan een cabinet hangen....quote:Op zondag 9 maart 2008 11:45 schreef TenWords het volgende:
[..]
Helaas moet je die tussen head en speaker stoppen, wat bij een combo versterker niet gaat lukken
Thanks... had mijn buurman geschoten met mijn nieuwe cam. Wel gaaf om je setting te zien met fancy rookeffectjes enzoquote:
Mocht je ooit in de buurt optreden,... laat maar weten en dan kom ik wel een shootje doenquote:Op zondag 9 maart 2008 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
Whehehe [ afbeelding ]
Mooie foto's man!
een van de meest leerzame en typerende rockfilms die er bestaan. Je kunt trouwens ook een paar hele mooie 'moves' voor op het podium leren van deze film!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:21 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag, 14.30, RTL7: This Is Spinal Tap!
[ afbeelding ]
Rondom Arnhem-Nijmegenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:26 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed man!! Waar in de buurt moet ik dan zijn?
Niet stiekem overheen lezenquote:Op zondag 9 maart 2008 08:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een buizenbak klinkt beter als je 'm harder zet, maar werkt dit ook als je 'm hard zet en vervolgens met een volume pedaal zacht? Of klinkt 'ie dan hetzelfde als gewoon op laag volume?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |