Paul Gilbert speelt Laney buizenbakken, dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef Sloggi het volgende:
Iemand hier ervaring met een LaneyLC15 R?
Tony Iommi en Mikael Akerfeldt ook volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef Cynic het volgende:
Paul Gilbert speelt Laney buizenbakken, dus dat zit wel goed
Ja, die heb ik voor die Fender gehadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:09 schreef Sloggi het volgende:
Iemand hier ervaring met een LaneyLC15 R?
geil!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie!
M'n nieuwe Baja!
[ link | afbeelding ]
Naast m'n 60's player classic strat:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
alleen een probleem, ik krijg die plakfolie niet van m'n slagplaat en 't zwarte/achterste element![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
Blijft een coole kleur
Meer foto's?
Da's potdomme een prachtige plus! Hier ermee!quote:
Daar kun je toch niet fatsoenlijk metal op spelen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:04 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier kun je de blauwe burst beetje zien... aan de zijkanten is die licht en loopt naar donker blauw toe, wel tof vind ikBlue Pearl Dust het het volgens fender
Okquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, die heb ik voor die Fender gehad
Leuk, maar in bijna alles nét niet: net niet lekker clean, niet geen fijne distortion en de reverb viel vies tegen....
Ik raad je de Blues Jr aan...
En niet te vergeten, erg storingsgevoelig over het algemeen. Tijdje over een Laney AC30 copie gespeeld, altijd wat mis mee...![]()
Ach, ik speel op een 160 watt versterker thuis in een appartementjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ok. Ik heb na overleg met mijn gitaarleraar toch besloten voor een 30 of 40-watter te gaan. Inderdaad nogal veel voor thuis, maar hij kwam met het overtuigende argument dat zo'n ding ook een volumeknop heeft
.
yes!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:09 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n Strat Plus, is dat een Amerikaan?
kijk ook eens naar een zvex fuzz factory! is een erg gave en veelzijdige fuzzquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef Sloggi het volgende:
Nou nog een Fuzz Face of een Big Muff erbij en dan kan ik vooruit. Die Fender Blender is wel tof om nummers te spelen waarbij je veel lage tonen gebruikt, maar voor het werk op de hogere snaren is 'ie niet heel veel soeps.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:01 schreef allsystemshalt het volgende:
Mijn nieuwste aanschaf,
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WHOOOOT
Klinkt nog aardig vet ook [afbeelding] had ik niet verwacht.
Volgende week effe intoneren was niet echt goed uit de fabriek gedaan zeg maar [afbeelding]
Lekker licht spelen wel wennen aan de mini schaal [afbeelding]
160 watt SS is ook totaal niet te vergelijken met welke buizen versterker dan ook. Bij buizen betekend volume toon en bij SS betekend volume meer herrie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, ik speel op een 160 watt versterker thuis in een appartementje(dan geen buizen, ok, maar toch
)
http://www.youtube.com/watch?v=tf-Zck7YURsquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
yes!
[..]
kijk ook eens naar een zvex fuzz factory! is een erg gave en veelzijdige fuzzik heb er ook eentje hier liggen (zelfbouw, dat wel)
will it blend?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Iemand interesse in een Fender Blender? Dan kan ik weer wat anders kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |