Als bloedende oren niet genoeg is, dan moet je vooral tegen die tijd een nieuwe versterker kopen. Ik zit eraan te denken om gewoon een 2x V30 cabinetje erbij te hangen voor het geluid... In een grote zaal kan deze versterker een beetje compressed klinken, cabinet maakt het dan een stuk voller!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:07 schreef Sloggi het volgende:
Dan ga ik misschien toch maar voor zo'n Jr. Nu heb ik totaal geen ervaring met in een band spelen, optreden en dus 'groot' geluid ed., maar is het slecht voor je geluid als je er een microfoon voor hangt ('ooit' wil ik namelijk wel in een band spelen)? Of moet ik dan weer een nieuwe versterker kopen.
Nee hoor, dat maakt voor je geluid niks uit. Het kan soms wel fijn zijn om op het podium jezelf een beetje goed te horen, je monitorgeluid is soms namelijk niet echt fijn en dan is een iets zwaardere versterker misschien wel fijn. Maar voor het zaalgeluid maakt het niks uit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:07 schreef Sloggi het volgende:
Dan ga ik misschien toch maar voor zo'n Jr. Nu heb ik totaal geen ervaring met in een band spelen, optreden en dus 'groot' geluid ed., maar is het slecht voor je geluid als je er een microfoon voor hangt ('ooit' wil ik namelijk wel in een band spelen)? Of moet ik dan weer een nieuwe versterker kopen.
Ja hoor, werkt goed!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:20 schreef Cynic het volgende:
Doet je pickup het al Dean?
Deze kerel heeft hem ook, voor wie benieuwd was hoe hij klinkt.
http://uk.youtube.com/watch?v=gBliaUktvsg
Waarom heeft ie een Nilfisk op zijn pedalboard aangesloten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:51 schreef Aresdreams het volgende:
hopelijk klinkt het idd beter dan dat filmpje dean
he?wie?wat?waar?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een Nilfisk op zijn pedalboard aangesloten?
Als je industrial wil spelen valt dat wel mee. En na de wasdrogers van Rush kijkt ook niemand er meer gek van op.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
onhandig tijdens optredens, lijkt me
Ik denk dat men argwaan krijgt als je met alle geweld een ladyshave op je rider wil zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:57 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja... of je wilt tijdens het optreden Queen-I want to break free nabootsen?
Goed idee... morgen moeten we optreden en dan is het internationale vrouwendag...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat men argwaan krijgt als je met alle geweld een ladyshave op je rider wil zetten.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goed idee... morgen moeten we optreden en dan is het internationale vrouwendag...
wat voor goede ideeën er al wel niet boven komen drijven op deze manier he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goed idee... morgen moeten we optreden en dan is het internationale vrouwendag...
spitting games?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:16 schreef Goover het volgende:
tvp![]()
Snow Patrol liedjes geleerd op gitaarles
Ja, vind ik ook. Jullie willen toch niet zeggen dat jullie allemaal een leven hebben gekregen he?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is het hier stil, voor een vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |