Wat voor subsidie mag dat dan zijn? Niet via de cultuurnota in ieder geval lijkt me, want in Nederland wordt de distributie gesubsidieerd en eigenlijk niet de productie van popmuziek.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet nog iets leukers
Ik heb vandaag subsidie voor de band aagnevraagd
Mja is niet algemeen is hier fonds Schiedam Vlaardingen en die schijnen nogal een hoop geld te hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat voor subsidie mag dat dan zijn? Niet via de cultuurnota in ieder geval lijkt me, want in Nederland wordt de distributie gesubsidieerd en eigenlijk niet de productie van popmuziek.
Toursupport ofzo?
Wat is er zo bijzonder aan een Baja (buiten het feit dat het eenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Baja!!!! Waar woon je en waar ligt de sleutel van je huis?
ja dat is inderdaad niet best. typische midscoop....quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:20 schreef Aresdreams het volgende:
@ cynics post hieronder: wat klinkt zijn metal zone (van die video) als een stofzuiger
TRVE ENDE KVLT! 666!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:20 schreef Aresdreams het volgende:
@ cynics post hieronder: wat klinkt zijn metal zone (van die video) als een stofzuiger
Watte?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad niet best. typische midscoop....
Een veel voorkomend kwaaltje bij metalgitaristen. Hoog en laag vol open, gain op 10 en alle mid eruit.quote:
zeg ik lekker nie!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Baja!!!! Waar woon je en waar ligt de sleutel van je huis?
Terwijl behoorlijke metalgitaristen spelen met mid en hoog vol open, gain op 8 en de bassist het zware laten verzorgen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een veel voorkomend kwaaltje bij metalgitaristen. Hoog en laag vol open, gain op 10 en alle mid eruit.
SEM!!! Gaaf!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je dit ding gebruikt, zie misschien wel iets...
[ afbeelding ]
Geek.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:20 schreef SNArky het volgende:
[..]
SEM!!! Gaaf!
Maar volgens mij kan je beter een AFM gebruiken.
iets wat ik als metalgitarist niet graag doequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:58 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een veel voorkomend kwaaltje bij metalgitaristen. Hoog en laag vol open, gain op 10 en alle mid eruit.
Blues Jr ís leuk! Mijn main versterker. Inderdaad eenkanaals, maar dat kanaal kan ook vrij heftig scheuren hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mij leek een Fender Blues Junior wel leuk, maar die is bijvoorbeeld maar eenkanaals. Een goede overdrive is wel een vereiste (of ik koop een pedaaltje natuurlijk).
Geweldig mooi!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:03 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
zeg ik lekker nie!
M'n nieuwe Baja!
[ link | afbeelding ]
Naast m'n 60's player classic strat:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
alleen een probleem, ik krijg die plakfolie niet van m'n slagplaat en 't zwarte/achterste element![]()
![]()
![]()
Toch is dat vertikaal spelen nog helemaal niet zo gek als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar ja, de midscoopbands hebben meestal ook geen behoorlijke bassist, maar een of andere gepiercete aap die met een vijfsnarige Ibanez of Schecter vertikaal en een driekwartsbroek aan een beetje rond stampt en op dat ding ramt alsof het een holle boomstam is..
[ afbeelding ]
Heb je misschien wat samples? Moet je hem flink open zetten om hem te laten scheuren of kan dat ook op lager volume met de gain omhoog? Is het volume een beetje te doen voor thuisgebruik?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Blues Jr ís leuk! Mijn main versterker. Inderdaad eenkanaals, maar dat kanaal kan ook vrij heftig scheuren hoor!
Uiteraard nieuw van dirk witte.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:10 schreef Sloggi het volgende:
Mooi speeltje hoor, Falcon. Wat heb je ervoor moeten betalen als ik vragen mag? Is 'ie nieuw?
Ik zag dat ie bij feedback 620 was.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Blues Jr ís leuk! Mijn main versterker. Inderdaad eenkanaals, maar dat kanaal kan ook vrij heftig scheuren hoor!
[..]
Geweldig mooi!
Zaterdag naar Feedback () om te checken!
Nee, maar er staan veel samples op jijbuis.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb je misschien wat samples? Moet je hem flink open zetten om hem te laten scheuren of kan dat ook op lager volume met de gain omhoog? Is het volume een beetje te doen voor thuisgebruik?
En heb je de gewone of de Tweed-versie met Jensen-speaker? Als ik een Jr. koop ga ik wel voor de Tweed denk ik.
Dat was 't vragenlijstje.
Precies!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:56 schreef Sloggi het volgende:
Hij is inderdaad wel erg geel vergeleken met een 'gewone' Tweed, en 150 euro is inderdaad wel een beetje veel geld voor een ander speakertje. Hoeveel zal zo'n ding los kosten, een euro of 80?
Nogmaals precies! Voor het prijsverschil hoef je het niet te laten, maar als je iets van je buren heel wilt laten wel!quote:Hoe is 'ie trouwens vergeleken met een HotRod Deluxe of een Blues Deluxe (als je ze hebt vergeleken iig)? Voor het prijsverschil hoef je 't namelijk niet te laten, ik denk alleen dat de buren dan nogal gaan klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |