Deze bedoel je?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:37 schreef brother52 het volgende:
Die klok die ze verkopen is eigenlijk best wel tof.
Hmmm, plaatje ervan wil niet echt lukken vanaf hier...
En ook zooooooooo makkelijk zelf te maken, dat stelt echt geen drol voor...quote:
Ah, deze:quote:Op maandag 10 maart 2008 10:56 schreef brother52 het volgende:
Nee, ik bedoel die stratocaster.
Ik ga als gitarist natuurlijk geen bekken aan de muur hangen.
Wat een kitscherig dingquote:Op maandag 10 maart 2008 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, deze: [ afbeelding ]
Ach, een strat is in mijn ogen maar goed voor 1 ding: om op te spelen. Als je iets aan de muur wilt hangen kun je beter een mooie gitaar nemen
Er is toch niemand die mij serieus neemt.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef Metalfreak het volgende:
Wat een kitscherig ding
Iemand die zo iets aan de muur heeft hangen in de woonkamer neem ik niet meer serieus
Een beetje zoals mensen die met een kettinkje met een gitaartje of een plectrum om hun nek lopenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat een kitscherig ding
Iemand die zo iets aan de muur heeft hangen in de woonkamer neem ik niet meer serieus
Ikquote:Op maandag 10 maart 2008 11:25 schreef Cynic het volgende:
Een beetje zoals mensen die met een kettinkje met een gitaartje of een plectrum om hun nek lopen(wie durft er hier toe te geven dat hij er ook één heeft?)
Ik liep vroeger rond met een klein mondharmonicaatje om mijn nek, en een gitaar in mijn oor......quote:Op maandag 10 maart 2008 11:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een beetje zoals mensen die met een kettinkje met een gitaartje of een plectrum om hun nek lopen(wie durft er hier toe te geven dat hij er ook één heeft?)
http://www.muziekmeubels.nlquote:Op maandag 10 maart 2008 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
Welke winkel is dat dan?? Iemand een linkje?
Ja, van Stagg, dat telt dus niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, ze moeten voor sommige dingen ook echte instrumenten slopen
Mijn vriendin heeft meerdere oorbellen van gitaartjes.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb bij de aankoop van mn eerste gibson een gibson klok gekregen!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:26 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn god, via een zo'n Google ad hierboven, zoiets zet je toch als normaal mens niet in je huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flying V Bureau Ozzy:
[ afbeelding ]
Deze is dan weer wel redelijk cool: (zooo fout, maar goed)
[ afbeelding ]
Wat een kitsch
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |