En het grootste deel is Ned.quote:
Als ze jonger zijn leveren ze vaak meer op.. Als ze nog niet uitgetraind zijn (let op mededelingen trainer) dan kunnen ze in de jeugdacademie sneller doortrainen, hebben een hogere skill wanneer je ze promoveert en leveren ook zo meer op..quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Vanaf wanneer is het verstandig om spelers uit het jeugdelftal te promoveren ik heb nu twee jeugdige verdedigers van begin 17 waarvan er één 6 sterren haalt per wedstrijd en de ander 7.
quote:
Ook in de VIquote:Spelersloon 26 042
quote:
Ja, ik heb teveel spelers voor de VIII, na een paar pops de komende weken gaan er wat de deur uit en koop ik 'toppers' met een hoger loon terug, waardoor ik per saldo wel zo ongeveer gelijk zal blijven...quote:Spelersloon 17 368
die met 6 sterren is redeljik, met 7 is goedquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ze jonger zijn leveren ze vaak meer op.. Als ze nog niet uitgetraind zijn (let op mededelingen trainer) dan kunnen ze in de jeugdacademie sneller doortrainen, hebben een hogere skill wanneer je ze promoveert en leveren ook zo meer op..
Afweging dus van wat je wilt.. Áls je ze nog even door kunt trainen in de jeugdacademie zou ik dat gewoon doen, ook bijvoorbeeld bij 17jr65 dagen zijn ze nog steeds 17 (goed voor transfervergelijking) en kunnen ze nog 'lang' op hoge snelheid getraind worden.. En als je ze dan al een niveau hoger (bijv goed ipv redelijk/matig) hebt, dan betaalt zich dat wel terug..
Overigens, heeft je scout al iets verteld over hoe hoog in verdedigen deze talentjes zitten?
Patser...quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:21 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
I love YP's
Eerste YP van dit seizoen bracht 2.5 miljoen op.
En nu deze.
Zoals gezegd, doortrainen kan meer opleveren.. Een 17-jarige goed verdedigen is meer waard dan een redelijk verdedigen. Uitstekend verdedigen levert weer meer op dan goed verdedigen. Zeker wanneer er nog wat leuke bijstats bij zitten..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
die met 6 sterren is redeljik, met 7 is goed
Inderdaad, die nieuwe jeugdopleiding zuigtquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:50 schreef maniack28 het volgende:
Gouden zet JD, geen jeugdopleiding maar gewoon pullen (toch?).
We moeten maar zien hoeveel wij krijgen
wees blij dat je überhaupt tot de 3de ronde bent gekomenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:15 schreef Yankee_One het volgende:
vanavond waarschijnlijk uitschakeling in de beker
verder gebeurt er veel, behalve kansen. wel 3 gele kaarten, 1 voor mij en 1,5 blessure voor hem...quote:Bij rust stond er 0-0 op het scorebord.Deze helft was Minnertsga met 62 procent het meest aan de bal.
Zuur hè?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
wees blij dat je überhaupt tot de 3de ronde bent gekomen
Grump, binnenkort weer terug naar NL?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:06 schreef Grumpey het volgende:
Ben helaas niet op IRC deze keer, erg druk bij stage, welke ik aan het afronden ben nu (laatste paar dagen)...
Denk dat mijn wedstrijd op zich wel spannend kan worden, als hij alles op alles zet maakt hij wel een 40% kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |