Ik heb een frituurdame.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. geen barvrouw? Dat vinden de vaders die de jongens naar de wedstrijd rijden altijd wel leuk.
gadverrededamme!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog beter.. Die zijn al heet en het frituurvet zorgt ervoor dat glijmiddel overbodig wordt..
quote:Jēkabs Akermanis (77454752)
25 jaar en 59 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 03-05-2008
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 143 730
Loon: 134 076 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Challenged by youquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:25 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Iemand nog een jeugdfriendly? FC Gokwerk A1 (650847) is weer uit te dagen
Hmm kampioen blijven word dus lastigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
Jemig, in de Fok Youth Premier League is het wel erg serieus.
Word er met 6-0 afgespeeld door een jeugdteam met, houd u vast, 221 hatstats
Maar wel respect voor Scudraket
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmm kampioen blijven word dus lastigdenk dat ik even wat scouts ga omkopen van scudraket
Zou ik hier wel 1,4m voor kunnen krijgen? TC heeft niet erg veel nut.quote:Vittorio Viggiani [playerid=169896191]
19 jaar en 70 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 22-04-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 3 760
Loon: 1 284 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Je bent nog niet eens kampioen flapdrol en denkt nu al landelijk mee te kunnen doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De grap is dat de spelers op een enkeling na nog niet eens 17 zijn
Maar scouting gaat best aardig, ik wou dat ik ze allemaal vol kon trainen
Ben wel benieuwd hoe ik het landelijk zou doen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens kampioen flapdrol en denkt nu al landelijk mee te kunnen doen![]()
Dat klopt, ik ben net gelanceerdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:15 schreef nicomart het volgende:
In ieder geval niet met beide benen op de grond
2,3Mquote:Rafael Kresoja
TSI=16 530, 27 jaar en 15 dagen, matig in vorm
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap goed.
Spelmaken: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatten: zwak
De tering wat een geld voor een opa.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:31 schreef twisteddlogic het volgende:
Ook een nieuwe def gekocht, en nu is het geld weer op
[..]
2,3M
En weer 3 miljoen armerquote:eonardo Marcos Gómez [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 210, 21 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig. [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatten: zwak
Pini Hazan [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 090, 19 jaar en 75 dagen, matig in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos.
Spelmaken: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatten: slecht
290k de tiefus!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:15 schreef maniack28 het volgende:
Mijn 2 nieuwe wingbacktrainees:
[..]
En weer 3 miljoen armerIk moet het ver in de beker schoppen, anders moet er een mid uit, maak teveel verlies met 290k salaris p/w....
quote:Spelersloon 34 438
Damn das wel weinig!quote:
En het grootste deel is Ned.quote:
Als ze jonger zijn leveren ze vaak meer op.. Als ze nog niet uitgetraind zijn (let op mededelingen trainer) dan kunnen ze in de jeugdacademie sneller doortrainen, hebben een hogere skill wanneer je ze promoveert en leveren ook zo meer op..quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Vanaf wanneer is het verstandig om spelers uit het jeugdelftal te promoveren ik heb nu twee jeugdige verdedigers van begin 17 waarvan er één 6 sterren haalt per wedstrijd en de ander 7.
quote:
Ook in de VIquote:Spelersloon 26 042
quote:
Ja, ik heb teveel spelers voor de VIII, na een paar pops de komende weken gaan er wat de deur uit en koop ik 'toppers' met een hoger loon terug, waardoor ik per saldo wel zo ongeveer gelijk zal blijven...quote:Spelersloon 17 368
die met 6 sterren is redeljik, met 7 is goedquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als ze jonger zijn leveren ze vaak meer op.. Als ze nog niet uitgetraind zijn (let op mededelingen trainer) dan kunnen ze in de jeugdacademie sneller doortrainen, hebben een hogere skill wanneer je ze promoveert en leveren ook zo meer op..
Afweging dus van wat je wilt.. Áls je ze nog even door kunt trainen in de jeugdacademie zou ik dat gewoon doen, ook bijvoorbeeld bij 17jr65 dagen zijn ze nog steeds 17 (goed voor transfervergelijking) en kunnen ze nog 'lang' op hoge snelheid getraind worden.. En als je ze dan al een niveau hoger (bijv goed ipv redelijk/matig) hebt, dan betaalt zich dat wel terug..
Overigens, heeft je scout al iets verteld over hoe hoog in verdedigen deze talentjes zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |