ZHC Waalibi (213471) heeft al 500k geboden.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:41 schreef -J-D- het volgende:
Feddo de Waal (195111422)
17 jaar en 55 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 05-05-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 140
Loon: 412 ¤/week
Club: Hoolieganzen
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatten: waardeloos
Leuk
Iig 1 scout naar Friesland gestuurd. Daar ff DiepFries zn spelerts voor zn neus weg kapen!!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
En weer hadden mn 1e 2 scouts bagger. Maar eens naar een ander gebied sturen misschien dat ze dan weer wat betere spelers vinden.
Ik moet toch nog een trainee en wil wel eentje om PM trainers lekker mee te maken, kijken of dat wat een goede markt is.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:25 schreef -J-D- het volgende:
K.F.C. Minnertsga heeft 510 000 ¤ geboden voor Feddo de Waal en nam de leiding bij het bieden.
Wie biedt meer
Hey, laat dat wil je... Die scouts van mij komen al met zoveel troep aanzetten de laatste 3-4 wekenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iig 1 scout naar Friesland gestuurd. Daar ff DiepFries zn spelerts voor zn neus weg kapen!!
ZHC Waalibi heeft 600 000 ¤ geboden voor Feddo de Waal en nam de leiding bij het bieden.quote:Op zondag 9 maart 2008 18:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik moet toch nog een trainee en wil wel eentje om PM trainers lekker mee te maken, kijken of dat wat een goede markt is.
edit: grappige opstelling/spelers heeft die waalibi en leuk ook dat zijn prestaties er niet onder lijden...
haha, ik vind niet dat ik eenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
ZHC Waalibi heeft 600 000 ¤ geboden voor Feddo de Waal en nam de leiding bij het bieden.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik vind niet dat ik eenvan je heb verdiend JD, Het bod heeft geholpen en ik ga er zo wel weer 10 overheen. Zo te zien traint hij namelijk ook PM en dus is deze meneer extra interessant voor hem. Hij mag em kopen nadat ik em tot goed of uitstekend heb getraind
quote:Krzysztof Dybus (129308934) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar en 79 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 11-04-2008
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 10 410
Loon: 5 772 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Vy Mamynka
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 25
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
redelijke aankoop, ik heb nog gezocht om een briljant met uitstekend passen of hoger, maar die gingen allemaal voor over de 2 mil...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn nieuwe speler (5*). Wel duur voor 1,6 mil maar oké moest er nog een hebben voor kwart over 8
[..]
Dan wordt dat all1 maar erger de komende tijdquote:Op zondag 9 maart 2008 19:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hey, laat dat wil je... Die scouts van mij komen al met zoveel troep aanzetten de laatste 3-4 weken
quote:Hilbert de Nooijer (91126757) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar en 81 dagen, goed in vorm
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Vraagje tbv de beker....woensdag speel ik thuis, wat voor middenveld kan ik dan halen met PIC??quote:BenABoys
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval goed (laag)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
HatStats 248
Verdediging 83
Middenveld 84
Aanval 81
YMFC
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval zwak (heel laag)
Centrale aanval goed (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 204
Verdediging 66
Middenveld 87
Aanval 51
enigzins gelfateerde 4-0 overwinning omdat hij na de 2-0 met 10 man verder moest. Ik hoop binnenkort nog een extra (wk) IM, dan haal ik een redelijk tot goed middenveld en dan kom ik er aanquote:K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging formidabel (laag)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging goed (laag)
Rechteraanval uitstekend (laag)
Centrale aanval uitmuntend (laag)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
quote:Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 50e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Twello-speler Adrian Johannessen slechts met geel bestrafte. Viggo de Henau van cabbage moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Teun van der Westen.
Beide ook per brancard eraf.quote:Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 80e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Twello-speler Tim ten Have slechts met geel bestrafte. Ronald Salomons van cabbage moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Eppo Bonnewit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |