Heb straks nog een in de aanbieding voor jequote:Op woensdag 12 maart 2008 20:51 schreef nicomart het volgende:
Jeetje 3,3 miljoen. Ik zoek m wel een paar jaar ouder, maar moet verder ongeveer vergelijkbaar zijn. Gaat me nogal wat kosten zie ik..
mja de prijzen zijn tegenwoordig echt ongelooflijk.. maar ja vooruitgang kost geld..quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:51 schreef nicomart het volgende:
Jeetje 3,3 miljoen. Ik zoek m wel een paar jaar ouder, maar moet verder ongeveer vergelijkbaar zijn. Gaat me nogal wat kosten zie ik..
quote:Supporters Club : 2378 members
Fan mood : Sending love poems to you
Season expectation : We will have to fight to stay up
Sorry, maar die is niet goed genoeg voor me. Dan zou ik achteruit gaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:54 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb straks nog een in de aanbieding voor je
Komt ie:
Gijs Wekema (142801372)
21 jaar en 8 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 24-06-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 22 170
Loon: 9 654 ¤/week
Eigenaar: MatjeFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carrière: 21
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Gaat over een week naar wereldklasse scoren..
die paar flesjes zijn al op bij landingquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Grump: Meeting 26/27 april klinkt goed
Neem je een paar flesjes Carling mee?![]()
Mooi zo.. ik had dan ook niet gekund, maar hou me toch warm aanbevolen voor een Meet..quote:
Waarom stop je? Heb je een vriendin?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:39 schreef pvrens het volgende:
Hallo,
het is weer erg lang geleden dat ik hier ben geweest. Waarschijnlijk hebben veel mensen mij uberhaupt nog nooit hier gezien.
Ik wil alleen even laten weten dat ik besloten heb te stoppen met hattrick. Om de spelers niet in de vergetelheid te laten raken heb ik ervoor gekozen om alle goede nu in de verkoop te doen. alles moet weg, dus bieden is al vanaf een lage prijs.
Kijk even bij FC Kielp (146159) en kom tot de conclusie dat er vele topspelers te verkrijgen zijn.
Aanradertje: Sibrand t hof. mythisch verdediger met bovennatuurlijk spelhervatten
Ik zat aan een meet te denken ergens in Juni. En in Pijnacker.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mooi zo.. ik had dan ook niet gekund, maar hou me toch warm aanbevolen voor een Meet..
quote:Gastone Scimeca [playerid=188406602]
17 jaar en 82 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 13-04-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 4 430
Loon: 708 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |