Ik heb het belangrijkste laten staan, de overige troep (en dat was niet alleen van jou) heb ik verwijderd. Het is duidelijk genoeg zo. Overigens mag je klachten over de moderatie dumpen in het FB topic, staat sticky bovenaan de topiclijst.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Heel fijn dat je mijn posts ook lekker verwijderd, nu weet niemand waar de discussie tussen IHVK en mij over gaat.. tof
Maak je maar geen zorgen hoor, ik ben niet links als je dat bedoeld. Overigens werd het een man op man discussie die uit de hand begon te lopen, dat is de reden van het verwijderen ervan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Als een topic gaat over gehandicapten en iemand zegt "Als die kut gehandicapten, khoop dat ze uitsterven" Word het gezien als grappig, als er nog maar IETS negatiefs word gezegt over de islam word er gelijk alles verwijderd en word het gezien als flame... Ik denk dat ik maar eens ga emigreren naar canada ofzo... Nederlanders hebben geen ruggegraad en laten over zich heel lopen door moslims
Niet te serieus nemen dat, het gaat om de vergelijking.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:38 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Whahaha, ja ik ook, dingen van jezelf slopen als je kwaad was op je ouders
Bedankt voor deze sterk onderbouwde bijdragen aan dit topic!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef supersayan het volgende:
Moslims
Zo is hij altijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Bedankt voor deze sterk onderbouwde bijdragen aan dit topic!
hoezo ook in de klas?!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zo is hij altijdOok in de klas, maar goed.. Je hebt wss die 13.gif niet gezien..
kweenie, maar vandaag was weer lekker lesje economiequote:
Hij heeft alle recht zijn mening te geven. Hij doet dat mbv een film.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:53 schreef DuTank het volgende:
En ten tweede heeft Dhr. Wilders ook het recht om zijn mening te formuleren (over een ander/bepaald geloof).
Zij hebben ook het recht hun mening te geven. Zij doen dat door vlaggen te verbranden.quote:Die akbars moeten weer gelijk een Nederlandse vlag, meerdere zelfs, in de fik steken..
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:15 schreef Oldbie het volgende:
Zij hebben ook het recht hun mening te geven. Zij doen dat door vlaggen te verbranden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
kweenie, maar vandaag was weer lekker lesje economie
ja kom op, ik deed er 8 minuten over het te typen...quote:
Nee, de reden dat hun een vlag in de fik steken, heeft te maken met haatzaaien en het eventueel willen dreigen met aanslagen. Dat is iets heel anders. Dus Wilders heeft gewoon gelijk dat die zandmannetjes allemaal haatzaaien e.d.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:15 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hij heeft alle recht zijn mening te geven. Hij doet dat mbv een film.
[..]
Zij hebben ook het recht hun mening te geven. Zij doen dat door vlaggen te verbranden.
Of mogen mensen alleen hun mening geven als het ook jouw mening is? Kortzichtig hoor!!!
En Wilders is een en al vrede?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, de reden dat hun een vlag in de fik steken, heeft te maken met haatzaaien en het eventueel willen dreigen met aanslagen. Dat is iets heel anders. Dus Wilders heeft gewoon gelijk dat die zandmannetjes allemaal haatzaaien e.d.
Ik zie hem niemand aanzetten tot het plegen van aanslagen e.d. Hij formuleert alleen zijn mening, meer doet hij niet hoor. Ik heb hem nooit horen zeggen dat alle moslims vernietigd moeten worden. Dat is dus wat die akbars wel doen, die willen alle ander-gelovigen vernietigen. Nou weet ik ook wel dat lang niet alle moslims dat willen, maar het zijn er wel een hele boel en ze stellen zich aan. Ik heb echt nog nooit een christen, jood, buddha etc gehoord dat die alle ander-gelovigen wilt vernietigen....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |