Niet dus, want het komt weer langs.
Maar het is best mogelijk dat het onzin is, het blijft natuurlijk Monte Carlo.
Voor de rest was het slappe hap.
Roze vent met gele stippen heet Mister Blobby. Ze hebben dit programma weer keurig gejat van de BBC.
quote:
op 10-31-1999 om 09:32 AM schreef ruby het volgende:
Carlo vroeg aan Sabientje of zij nog wat wilde zeggen tegen Bart.
Dit zei ze dus: Bart ik mis je en als je uit het huis komt spreken we wel een keer wat af.
Toevoeging van Sabbelien (niet uitgezonden):
"Ja, maar slechts voor 1 keer en ik wil niet dat een van mijn vrienden of vage kennissen ons samen ziet. Bovendien moet het op een zondagavond en drinken we hooguit 1 drankje. Op jouw kosten".
Tara vond het heel moeilijk om de vraag te beantwoorden of ze nu wel of niet in de Playboy zou komen. Ze had daarvoor een zin uit haar hoofd geleerd: ze mocht het niet bevestigen of ontkennen, dat kwam er echt beroerd uit, daarnaast zat Martin op een homotoontje tegen Carlo te praten Sabien lulde uit haar nek en vertelde iets tegen Bart, ze wilde zeker iets met hem gaan drinken, nou nou Sabien das aardig van je.
Na dit waanzinnig slechte gesprek (wat is die Carlo dom zeg) heb ik snel de tv uitgezet en ik zal vanaf nu nooi tmeer in de verleiding komen om zulke infantiele tv te kijken. Djie ik zie het somber in voor de Nederlandse tv als het deze kant op moet gaan.
Wat moet het erg zijn om je te realiseren dat de kijkersdoelgroep van Carlo de zelfde is als die van BB. En daar zit nu zelf ook bij. Of vertel je dat niet tegen familie en vrienden.
quote:
op 10-31-1999 om 09:32 AM schreef ruby het volgende:Roze vent met gele stippen heet Mister Blobby. Ze hebben dit programma weer keurig gejat van de BBC.
Heb je gister toevallig ook Spijkertijd gezien? Lieten ze zien dat Carlo vorige keer een item van David Letterman had gejat.
Nu is het dus de vraag:
Is het de bedoeling dat de kijkers merken dat het gejat is?
Zo ja: Wat is daar leuk aan? Ik zie de grap niet.
Zo nee: Hoe naief! En eigenlijk ook best zielig.
Hoe dan ook, voor mij geen MC meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 31 Oktober 1999).]
quote:
op 10-31-1999 om 11:14 AM schreef tanjalies het volgende:
Het is naief om te denken dat er nog op redelijke schaal nieuwe TV indeeen worden bedacht. Alles is al een keer geweest en wat we als nieuw krijgen aangeboden is bijna altijd een verbuiging of aanpassing van bestaande ideeen, die al dan niet op zich al een samenvoeging van bestaande ideeen waren. Helaas, het is niet anders. Het zijn die enkele nieuwe ideeen, zoals indertijd de soundmixshow, die ENDEMOL gemaakt heeft tot wat ze nu zijn. Dat programma draait nog steeds in vele landen. Het zijn met name de rechten op de ideeen, die verkocht naar het buitenland, geld opleveren. Als voorbeeld geef ik het Rad van Fortuin, wat nu al meer dan 20 jaar in meer dan 30 landen wordt geproduceerd. Je kan je voorstellen dat wanneer er een betalling van F 1.000,-- per geproduceerd programma, aan rechten moet worden betaald, de opbrengst voor de bedenker over al die jaren een leuk bedrag opleverd.
Tanjalies, waar zouden we toch zijn zonder jouw onuitputtelijke kennis over hoe het werkt in het wereldje van de TV?
Duizendmaal dank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |