Hij dronk die nacht met mike ook niet en in het weekend willen ze allemaal los op Huub.Jaap is dan weg en Claire springt echt nergens tussen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
per saldo maakt het niet zo veel uit want eric lijkt mij al vleugellam gemaakt en huub kan het best alleen zolang hij maar niet drinkt!
precies!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Disana![]()
Het is net zoals Huub net zelf zegt, het zou vorr mij persoonlijk jammer zijn als Eric nu naar huis gaat, maar speltechnisch maakt het mij niet uit.
That's the spirit! Dat die paupers allerlei hulp van gastspelers nodig hebben laat wel zien hoe zwak ze zijn. Huub hoeft niet zo nodig op Eric te leunen om het vol te houden.
Die moesten sowieso weg, dat ging allemaal ineens heeeel snel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hebben Brain en Amanda de Russen ook weggestemt. Dit terwijl de Russen aan de kant van Amanda en Brain stonden.
Wie is die "allemaal"? Brian, Amanda en (murmel)Mike(murmel)? Ik zie het niet gebeuren hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij dronk die nacht met mike ook niet en in het weekend willen ze allemaal los op Huub.Jaap is dan weg en Claire springt echt nergens tussen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:55 schreef Desii het volgende:
Brian klinkt lichtelijk gefrustreerd over FOK....
moooiiiii
Haha wat zei hij dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:55 schreef Desii het volgende:
moooiiiii![]()
Wat zei hij??quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:55 schreef Desii het volgende:
moooiiiii![]()
Die 1000 euro per dag krijg je alleen als je het spel wint, als je er nu uitgaat heb je niets.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
laat huub er maar snel uitgaan kan die lekker op vakantie van die 1000 euro per dag ; ik gun het hem. En laat dat rattenstel maar eens tv gaan maken......dat wordt 10 weken hard werken.....
Zo is het maar net. Alleen daarom zou Huub moeten winnen, hij kan het in zijn uppie. Huub is DGK, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Disana![]()
Het is net zoals Huub net zelf zegt, het zou vorr mij persoonlijk jammer zijn als Eric nu naar huis gaat, maar speltechnisch maakt het mij niet uit.
That's the spirit! Dat die paupers allerlei hulp van gastspelers nodig hebben laat wel zien hoe zwak ze zijn. Huub hoeft niet zo nodig op Eric te leunen om het vol te houden.
Pietje doet ook mee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie is die "allemaal"? Brian, Amanda en (murmel)Mike(murmel)? Ik zie het niet gebeuren hoor.
welnee......huub is een slim menstype die heeft de zaken allang op een rijtje...wind je niet opquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef trettie het volgende:
Ik vind dat het toch wel degelijk tijd word voor een forse actie!!!!!!
Pro Huub!!!!
Alleen voel ik me zo hulpeloos want ik zou niet weten wat je eraan kan doe???????
Het verbaasd me ook steeds weer dat er geen enkel verslaggever vraagt naar die ongerechtigheden.
b.v. aan Brian of ie het niet alleen aankan en zoveel hulp moet hebben
Mensen please wat kunnen we doen om dit te stoppen en anders gewoon Huub eruit halen en niet langer laten gebruiken door de FEBO.
Gewoon met een hele club erheen en dan naar binnen lopen dwars door alles heen en Huub vertellen wat er gebeurt.
Ik doe wel mee hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef trettie het volgende:
Ik vind dat het toch wel degelijk tijd word voor een forse actie!!!!!!
Pro Huub!!!!
Alleen voel ik me zo hulpeloos want ik zou niet weten wat je eraan kan doe???????
Het verbaasd me ook steeds weer dat er geen enkel verslaggever vraagt naar die ongerechtigheden.
b.v. aan Brian of ie het niet alleen aankan en zoveel hulp moet hebben
Mensen please wat kunnen we doen om dit te stoppen en anders gewoon Huub eruit halen en niet langer laten gebruiken door de FEBO.
Gewoon met een hele club erheen en dan naar binnen lopen dwars door alles heen en Huub vertellen wat er gebeurt.
en Flens vanachter de krokettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |