abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 19:48:02 #1
137949 Disana
pi_57180585
STEMMING - ERIC ERUIT?

De miljonairs krijgen een uur de tijd om unaniem te beslissen of gastspeler Eric, vriend van Huub, nog een week mag blijven of binnen een uur moet vertrekken.

Eerder mochten gastspelers Luc en Selène, vrienden van Amanda en Brian, onbeperkt blijven en komen en gaan. Ook zwerver Mikey, vriend van Brian, zit er al enkele maanden. En dan is er sinds gisteren Barry, die Huub een dweil vindt en respect heeft voor Brian en Amanda, die twee weken blijft.

Momenteel geeft Brian voor een oprecht gesprek te voeren met Eric. In werkelijkheid hebben hij en Amanda al direkt afgesproken Eric eruit te stemmen.

Wat is de COS: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
pi_57180631
Ik denk dat we allemaal genoeg weten nu!
De FEBO wil Huub eruit en dat is al een poosje geleden in gang gezet!!!!
En nu gaat het gebeuren!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57180636
Thanx Disana........ De TT rulezzz
pi_57180641
per saldo maakt het niet zo veel uit want eric lijkt mij al vleugellam gemaakt en huub kan het best alleen zolang hij maar niet drinkt!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_57180647
Pfffff waarom heeft die rotzak van een Brian weer de macht.Wil een hoop zeggen,maar ik zal me inhouden.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 19:51:35 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_57180655
Meer OP hebben we niet nodig, the bottom line van deze kutstemming. Dank Disana.

Brian in gesprek met iedereen, hoezo dan?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57180664
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
per saldo maakt het niet zo veel uit want eric lijkt mij al vleugellam gemaakt en huub kan het best alleen zolang hij maar niet drinkt!
Hij dronk die nacht met mike ook niet en in het weekend willen ze allemaal los op Huub.Jaap is dan weg en Claire springt echt nergens tussen.
  Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 19:53:08 #8
184769 crew  Deisyy
pi_57180683
Bedankt Disana

Het is net zoals Huub net zelf zegt, het zou vorr mij persoonlijk jammer zijn als Eric nu naar huis gaat, maar speltechnisch maakt het mij niet uit.

That's the spirit! Dat die paupers allerlei hulp van gastspelers nodig hebben laat wel zien hoe zwak ze zijn. Huub hoeft niet zo nodig op Eric te leunen om het vol te houden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_57180698
Volgens mij hebben Brain en Amanda de Russen ook weggestemt. Dit terwijl de Russen aan de kant van Amanda en Brain stonden.
pi_57180699
laat huub er maar snel uitgaan kan die lekker op vakantie van die 1000 euro per dag ; ik gun het hem. En laat dat rattenstel maar eens tv gaan maken......dat wordt 10 weken hard werken.....
pi_57180709
Volgens Jaap is het te gezellig tussen Huub, Eric & Claire net als She (syl, huub & eric).... ze zijn te weinig bezig met Brian.
pi_57180716
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Disana

Het is net zoals Huub net zelf zegt, het zou vorr mij persoonlijk jammer zijn als Eric nu naar huis gaat, maar speltechnisch maakt het mij niet uit.

That's the spirit! Dat die paupers allerlei hulp van gastspelers nodig hebben laat wel zien hoe zwak ze zijn. Huub hoeft niet zo nodig op Eric te leunen om het vol te houden.
precies!
pi_57180740
Brian klinkt lichtelijk gefrustreerd over FOK....
moooiiiii
pi_57180745
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef coldstar het volgende:
Volgens mij hebben Brain en Amanda de Russen ook weggestemt. Dit terwijl de Russen aan de kant van Amanda en Brain stonden.
Die moesten sowieso weg, dat ging allemaal ineens heeeel snel.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 19:55:44 #15
184769 crew  Deisyy
pi_57180748
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hij dronk die nacht met mike ook niet en in het weekend willen ze allemaal los op Huub.Jaap is dan weg en Claire springt echt nergens tussen.
Wie is die "allemaal"? Brian, Amanda en (murmel)Mike(murmel)? Ik zie het niet gebeuren hoor.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_57180751
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:55 schreef Desii het volgende:
moooiiiii
pi_57180760
Ik vind dat het toch wel degelijk tijd word voor een forse actie!!!!!!
Pro Huub!!!!
Alleen voel ik me zo hulpeloos want ik zou niet weten wat je eraan kan doe???????
Het verbaasd me ook steeds weer dat er geen enkel verslaggever vraagt naar die ongerechtigheden.
b.v. aan Brian of ie het niet alleen aankan en zoveel hulp moet hebben
Mensen please wat kunnen we doen om dit te stoppen en anders gewoon Huub eruit halen en niet langer laten gebruiken door de FEBO.
Gewoon met een hele club erheen en dan naar binnen lopen dwars door alles heen en Huub vertellen wat er gebeurt.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_57180774
quote:
moooiiiii
Haha wat zei hij dan?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57180781
quote:
moooiiiii
Wat zei hij??
Hangplek voor vrije gedachten
pi_57180789
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
laat huub er maar snel uitgaan kan die lekker op vakantie van die 1000 euro per dag ; ik gun het hem. En laat dat rattenstel maar eens tv gaan maken......dat wordt 10 weken hard werken.....
Die 1000 euro per dag krijg je alleen als je het spel wint, als je er nu uitgaat heb je niets.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 19:57:43 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_57180793
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt Disana

Zo is het maar net. Alleen daarom zou Huub moeten winnen, hij kan het in zijn uppie. Huub is DGK, hoe je het ook wendt of keert.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57180798
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wie is die "allemaal"? Brian, Amanda en (murmel)Mike(murmel)? Ik zie het niet gebeuren hoor.
Pietje doet ook mee.
pi_57180808
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef trettie het volgende:
Pro Huub!!!!
Alleen voel ik me zo hulpeloos want ik zou niet weten wat je eraan kan doe???????
Het verbaasd me ook steeds weer dat er geen enkel verslaggever vraagt naar die ongerechtigheden.
Mensen please wat kunnen we doen om dit te stoppen en anders gewoon Huub eruit halen en niet langer laten gebruiken door de FEBO.
Gewoon met een hele club erheen en dan naar binnen lopen dwars door alles heen en Huub vertellen wat er gebeurt.
welnee......huub is een slim menstype die heeft de zaken allang op een rijtje...wind je niet op
pi_57180809
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef trettie het volgende:
Pro Huub!!!!
Ik doe wel mee hoor.
pi_57180819
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Pietje doet ook mee.
en Flens vanachter de kroketten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')