Ge bleft un kuthond he.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:43 schreef Samsonneke het volgende:
Het zou verboden moeten worden, potjandorie! Vervloekte drie dubbeltjes nog aan toe! Ik ben me aan het kwaadmaken hier!
Allee vrouwke, wat mot dat hier zo!quote:
Wel grappig dat ze in die tijd gaatjes in kiezen opvulden met een techniek van tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:44 schreef Samsonneke het volgende:
Ze hadden me laatst nog gefotografeerd toen ik aan het uitrazen was over dit onderwerp.
[ afbeelding ]
WAT EEN ELLENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou maar dat doen ze dus niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:31 schreef Plane_mad het volgende:
Ik doe het soms ook!![]()
Maar je kan fotos draaien he, op de computer, dat weet je??
Bij foto's is het dan ook niet erg. Portretten neem je sowieso vaak met de camera een slag gedraaid. Bij filmpjes is het natuurlijk een ander verhaal zoals je al aangeeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:12 schreef swollywood het volgende:
Bij een film oke, maar bij een goede digitale camera worden de foto's automatisch geroteerd.
WAUW SUPERGOED GEZIEN VAN JE MANquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze in die tijd gaatjes in kiezen opvulden met een techniek van tegenwoordig.
Wellicht kan je dan beter een topic openen met "ik heb een gare camera/computer zodat ik zelf de foto een kwartslag moet draaien"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |