Ik ben natuurlijk ook het kansloze andere uiterstequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het gaat om een onderzoekscollege MRS.
Het hangt inderdaad af van hoeveel druk je jezelf oplegt. No offence G., maar ik zou nooit zo als jij door m'n studie kunnen gaan. Ik maak me er wel druk om als ik iets niet op tijd afheb, en ik ben ook écht niet van plan nog meer vertraging op te lopen. Plus, je hebt eigenlijk nooit echt vrij. Eerst heb je een semester waarin je hard moet werken, dan tentamens/deadlines, als je dat net gedaan hebt begint het tweede semester, daarna weer die tentamens/deadlines, en dan ga ik meteen door naar m'n bijna fulltime vakantiebaan (vorig jaar had ik voor het eerst 2 weken vrij!). Dat kan gewoon te veel worden na een poosje, als je dat allemaal tussendoor ook nog moet combineren met een bijbaan en een (lange afstands...) relatie.
En Jesse, je zou er versteld van staan hoe graag werknemers Friezen willen hebben. Staan bekend als harde werkers, namelijk..
OMG...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij maakt je te druk, G. te rustig. Er is een middenweg.
Wees gerust: daar heb ik ook nooit iets van mee gekregen en ik zat niet eens op een christelijke schoolquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar onze adjunct-directeur; meneer Boon, was ook degene die in het nieuws kwam, omdat hij weigerde de evolutietheorie te onderwijzen, waardoor wij die nu niet kennen,.
American Beauty.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een dilemma.
Ga ik vanavond Spurs - PSV kijken of American Beauty?
Ik heb morgen IT-dienst op de faculteit medische wetenschappen. Wees welkom.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen open dag RUG. Verplicht.
Ga ik nog iemand tegenkomen?
Aangezien jij historicus bent:quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, als historicus moet ik toch opmerken dat Bonifatius misschien dan wel heilige bomen heeft omgehakt, maar dat dat niet de reden voor de moord was. Voor zover ik weet is Bonifatius het slachtoffer geworden van een roofmoord. Hij had veel geld en wijn bij zich.
Daarbij gaat het gerucht dat het trouwens om de Oostfriezen gingen, die van de andere kant van de Lauwerszee, dus de Groningers
Vertel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
IT'ers lijken toch niet teveel op ICT'ers, straks heb ik er weer een achter me aan.
Ja, ik poch even. Want het is een grappig verhaal.
Zie vorige pagina,quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vertel.Bij het CDL moet jij overigens helemaal niet zijn gezien je signature.
OMG.quote:
We zullen het nooit precies weten, niemand die er bij was leeft nogquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, als historicus moet ik toch opmerken dat Bonifatius misschien dan wel heilige bomen heeft omgehakt, maar dat dat niet de reden voor de moord was. Voor zover ik weet is Bonifatius het slachtoffer geworden van een roofmoord. Hij had veel geld en wijn bij zich.
Daarbij gaat het gerucht dat het trouwens om de Oostfriezen gingen, die van de andere kant van de Lauwerszee, dus de Groningers
Redbad. Paar jaar gelezen gekozen tot belangrijkste Frysk uit de historie, bij een verkiezing door Bernlef. Bij zn doop in Utrecht vroeg hij vlak voor de doop wat nu het grote verschil zou zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aangezien jij historicus bent:
Ik zag gisteravond iets over dat Friesland rond 600 gekerstend is door Willibrord, klopt dat?. Onder koning Radbout moesten de Friezen niet zoveel van Willibrord hebben tot Radbout stierf en zijn zoon voor hem in de plaats kwam.
Hyves? Wasda?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef JH87 het volgende:
Of het verschil is dat de één CZ's Hyves wel wil hebben en de ander niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |