American Beauty.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een dilemma.
Ga ik vanavond Spurs - PSV kijken of American Beauty?
Ik heb morgen IT-dienst op de faculteit medische wetenschappen. Wees welkom.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen open dag RUG. Verplicht.
Ga ik nog iemand tegenkomen?
Aangezien jij historicus bent:quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, als historicus moet ik toch opmerken dat Bonifatius misschien dan wel heilige bomen heeft omgehakt, maar dat dat niet de reden voor de moord was. Voor zover ik weet is Bonifatius het slachtoffer geworden van een roofmoord. Hij had veel geld en wijn bij zich.
Daarbij gaat het gerucht dat het trouwens om de Oostfriezen gingen, die van de andere kant van de Lauwerszee, dus de Groningers
Vertel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef ChipsZak. het volgende:
IT'ers lijken toch niet teveel op ICT'ers, straks heb ik er weer een achter me aan.
Ja, ik poch even. Want het is een grappig verhaal.
Zie vorige pagina,quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vertel.Bij het CDL moet jij overigens helemaal niet zijn gezien je signature.
OMG.quote:
We zullen het nooit precies weten, niemand die er bij was leeft nogquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, als historicus moet ik toch opmerken dat Bonifatius misschien dan wel heilige bomen heeft omgehakt, maar dat dat niet de reden voor de moord was. Voor zover ik weet is Bonifatius het slachtoffer geworden van een roofmoord. Hij had veel geld en wijn bij zich.
Daarbij gaat het gerucht dat het trouwens om de Oostfriezen gingen, die van de andere kant van de Lauwerszee, dus de Groningers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |