Groepsverkrachting, dat is pas tv maken!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:51 schreef mootie het volgende:
Kansloze Mike: Vrijdag neem ik 2 collega's mee die Claire tegelijkertijd willen bangen.
Ja joh, nog achterlijkerquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging op het verhaal van Mike: Hij heeft toestemming van de FEBO, goh.
Heeft hij nu alweer een kliko tegen zijn kop gehad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:53 schreef blomst het volgende:
Mike heeft het er maar druk mee, vrijdag neemt hij twee collega's mee die allebei Claire wel willen bangen.
Net of Claire dat zou willen.
Ik val weer midden in de gore ranzigheid van die idioot!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Groepsverkrachting, dat is pas tv maken!
Leuke gast ook die Mike.
Als ik Huub was zou ik meteen duidelijk maken dat ie door deze aktie Claire er sowieso een maand extra inhoud.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging op het verhaal van Mike: Hij heeft toestemming van de FEBO, goh.
Je bedoelt dat Claire een keertje nee gaat zeggen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja joh, nog achterlijkerHebben ze ook toestemming van Claire?
Met toestemming van de FEBO; dus in de gore ranziogheid van RTLquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik val weer midden in de gore ranzigheid van die idioot!
Je hebt helaas gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:59 schreef NS het volgende:
[..]
Met toestemming van de FEBO; dus in de gore ranziogheid van RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |