Groepsverkrachting, dat is pas tv maken!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:51 schreef mootie het volgende:
Kansloze Mike: Vrijdag neem ik 2 collega's mee die Claire tegelijkertijd willen bangen.
Ja joh, nog achterlijkerquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging op het verhaal van Mike: Hij heeft toestemming van de FEBO, goh.
Heeft hij nu alweer een kliko tegen zijn kop gehad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:53 schreef blomst het volgende:
Mike heeft het er maar druk mee, vrijdag neemt hij twee collega's mee die allebei Claire wel willen bangen.
Net of Claire dat zou willen.
Ik val weer midden in de gore ranzigheid van die idioot!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:55 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Groepsverkrachting, dat is pas tv maken!
Leuke gast ook die Mike.
Als ik Huub was zou ik meteen duidelijk maken dat ie door deze aktie Claire er sowieso een maand extra inhoud.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:55 schreef beequeen het volgende:
Toevoeging op het verhaal van Mike: Hij heeft toestemming van de FEBO, goh.
Je bedoelt dat Claire een keertje nee gaat zeggen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja joh, nog achterlijkerHebben ze ook toestemming van Claire?
Met toestemming van de FEBO; dus in de gore ranziogheid van RTLquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik val weer midden in de gore ranzigheid van die idioot!
Je hebt helaas gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:59 schreef NS het volgende:
[..]
Met toestemming van de FEBO; dus in de gore ranziogheid van RTL
Het grote plan is natuurlijk.....Huub over de zeik en knallen. Volgens Brian zijn ze nu pro actief. Die bosmongool moet het weer hebben van plannetjes van de Febo, doorgegeven via Mike. Je denkt toch niet dat die kutzwerver dit zelf verzonnen heeft?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik val weer midden in de gore ranzigheid van die idioot!
Denk je echt dat Claire met twee tegelijk gaat bangen.Die zwerver is echt gek en de febo nog gekker.We kunnen helaas wachten tot we een ons wegen,maar we zullen Brian en Amanda nooit ten onder zien gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef mootie het volgende:
Kom op zeg..... kan er dan geen enkel intelligent plannetje uitgewerkt worden?
Moet het weer neuken worden?
Weet je wat ik niet begrijp? Hoe kan JdM met droge ogen verkondigen dat die rat de winnaar van dat hok moet worden of is Ome Sjon ook een ordinair stuk tuig?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:05 schreef mootie het volgende:
Kom op zeg..... kan er dan geen enkel intelligent plannetje uitgewerkt worden?
Moet het weer neuken worden?
Het wordt toch steeds duidelijker... Huub was goed om tv te maken maar als winnaar willen ze hem niet. Een sterke gastspeler als Erik is ondertussen al met handen en voeten gebonden en monddood gemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:59 schreef rooie3 het volgende:
Mike gaat het hele weekend op Huub.En Pietje zal ook wel weer een taak krijgen zodat Brian buiten schot blijft en Huub weer in de fout gaat.En op tv is het dan weer door Huub uitgelokt.en Brian stijgt weer een paar plekken.
Daar komt nog bij, dat als RTL dit plan steunt, RTL nog strafbaar is ook wegens opruiïngquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp? Hoe kan JdM met droge ogen verkondigen dat die rat de winnaar van dat hok moet worden of is Ome Sjon ook een ordinair stuk tuig?
Nee volgens Mike zijn het twee hele leuke jongens, ze lijken op Tommy, het is een dolkomisch duo dus als Claire daar niet voor zwicht..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:12 schreef farscapevr6 het volgende:
mmmmmmmm
lekker plan
claire die uit een dikgevulde familie komt zal wel ff op 2 vuilnismannen, met tattoo s op de kop, klimmen om door hun uitgewoond te worden whehehehe
Dat is dan aan Huub.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:02 schreef Margo37 het volgende:
Weer zo'n script dus als die Barry er ook al vanaf wist, Huub zal wel over de rooie moeten gaan
En dus zijn de woorden van Jan Doedel, dat hij onpartijdig de kooi is ingegaan, totale BSquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt toch steeds duidelijker... Huub was goed om tv te maken maar als winnaar willen ze hem niet. Een sterke gastspeler als Erik is ondertussen al met handen en voeten gebonden en monddood gemaakt.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat Johannes die net een dag in de kooi zit zelf al plannetjes heeft bedacht.
Kom op zeg, laten we nou niet doen alsof er voor vrijdag een groepsverkrachting gepland is??quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:14 schreef NS het volgende:
[..]
Daar komt nog bij, dat als RTL dit plan steunt, RTL nog strafbaar is ook wegens opruiïng
Ik snap helemaal wat je bedoelt maar dat is toch al tijden zo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is dan aan Huub.
Persoonlijk erger ik me kapot op de afwachtende houding van Jaap. Ik geloof steeds meer dat Jaap wel een grote bek heeft maar niets mag en durft om los te gaan op Brian. Terwijl dit zo gemakkelijk is.
Dollen wel ja, maar om het uit te voeren is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we nou niet doen alsof er voor vrijdag een groepsverkrachting gepland is??
Weegt iedereen zelf ieder woord af op een zilveren schaal? Zit je zelf nooit met vrienden/vriendinnen te dollen over wat er zou kunnen gebeuren als....
quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
Mike weet alles van de plannen van Henk voor a.s. vrijdag, hij gaat er helemaal in mee.(Die kutzwerver heeft weer het een en ander van de FEBO doorgekregen)
Hij wil zo even met Amanda praten, info van buiten.....top secret.
Rochel, rochel de rochel.
Karel kwam al binnen met de woorden dat rat geweldig was, del een spetter, Claire te lief voor Huub, en Huub een dweil.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef Desii het volgende:
[..]
En dus zijn de woorden van Jan Doedel, dat hij onpartijdig de kooi is ingegaan, totale BS
Toevallig weet ik dat JdM ook sexparties thuis houdtquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp? Hoe kan JdM met droge ogen verkondigen dat die rat de winnaar van dat hok moet worden of is Ome Sjon ook een ordinair stuk tuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |