Waarom?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:02 schreef Dementor het volgende:
Oeh wat is Jaap bang...
Als je weet dat je er anders wel overheen geramd wordt dan zet je je er idd wel snel overheen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
Brian: Amanda kan ook niet lang boos blijven, ze kan zich er heel makkelijk overheen zetten.
Echt hè?
Ja.. ik wil Brian wel eens door de wei zien lopen om Bertha 23 en Clara 14 naar de stal te krijgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:25 schreef chufi het volgende:
Brian gaat ook nog cowboy worden .. !
Zal wel de zwarte stamboek veekoe Nataas 1 worden uit de prairie van Almerequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. ik wil Brian wel eens door de wei zien lopen om Bertha 24 en Clara 14 naar de stal te krijgen
Giddy Upquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel de zwarte stamboek veekoe Nataas 1 worden uit de prairie van Almere
Oeh, je begint een echte die-hard huisvrouwtje streamer te wordenquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar het over ging heb ik niet gehoord .. Zat net ff aan de thee
In dat geval...... zou Natasia niet terugkomen voor een gastbezoekje??quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Snack-Jaap wil nep-frituurvet over iemand heen gooien en dan kijken hoe ze reageren
Sorry voor de late reactie. Je denk toch niet dat Brian praat over zijn eigen boosheid richting Amanda.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:18 schreef Leandra het volgende:
Als je weet dat je er anders wel overheen geramd wordt dan zet je je er idd wel snel overheen...
Kiezen tussen 2 kwaden heet dat
Oh...... damn, had ik dat toch helemaal verkeerd begrepen....quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie. Je denk toch niet dat Brian praat over zijn eigen boosheid richting Amanda.
Nope, die kutkabouter maakt haar boos en Amanda maakt het daarna goed........
Noem em Luke .. hij lijkt echt sprekend op de acteur Luke Wilsonquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Barry, Parry, Freddy, Perry geef het een naam.
Gastspeler nummertje huppeldepup.
nee, Huub of Jaap noemde hem gisteren Bary, en toen werd hij boosquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel hoor skattie, maar op de een of andere manier vindt iedereen het leuk hem een andere naam te geven.
Hij praat onmeunig groezig, misschien daarom.
Jezus christus!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Voor welk programma is dit ?"
Reporter : "Goede Morgen Nederland, iedere werkdag op Nederland 1"
Brian : "OK, op welke zender ?"
Reporter : "Nederland 1"
Brian : "En welke dag zenden jullie uit ?"
Wat een sukkel is het toch .....
ZIT JE HAAR TE NEUKEN?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:49 schreef Leandra het volgende:
Oh...... damn, had ik dat toch helemaal verkeerd begrepen....
Ja tuurlijk maakt die kutkabouter haar boos, moet ie haar maar niet tussen haar benen beffen
Wifebeater 2 .quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:10 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Brian nog niet alle krul is er uit ...
Hallootjes, hij valt meer op Brian denk ik en was redelijk onzichtbaar vandaag.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:11 schreef tipsch het volgende:
Hallootjes. Hoe gaat het met Berry Stoerbekke vandaag, komen hij en Eric zoals verwacht al wat nader tot elkaar?
Dennis over 10 jaar!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:02 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Al 21 jaar ervaring in het kappersvak..
Kan soms dagen duren voor ze zo'n kast openkrijgen. Het komt nog, ben ervan overtuigd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallootjes, hij valt meer op Brian denk ik en was redelijk onzichtbaar vandaag.
Whehe, ik blijf het ook elke keer weer grappig vinden, dat uitgerekend Brian altijd een wifebeater draagtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |