abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57279863
Nee, zij leveren het dan later. Staat er bij mij ook wel eens, zonder enige aanleiding (ook al heb ik mijn acceptgiro betaald en zijn de retourzendingen binnen)
pi_57281466
tvp
pi_57286937
weet iemand of ze er een probleem van maken als je spullen na 4 weken nog komt terug brengen
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_57286964
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
Nee, zij leveren het dan later. Staat er bij mij ook wel eens, zonder enige aanleiding (ook al heb ik mijn acceptgiro betaald en zijn de retourzendingen binnen)
Ah, okay. Dan wachten we maar weer even.

maandag 10 maart 2008 @ 17:36:26 #30
123170 alors
zlata1234
pi_57287349
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:10 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze er een probleem van maken als je spullen na 4 weken nog komt terug brengen
30 dagen is de max geloof ik, ik zou het iig proberen.
know'm sayin?
word? word.
pi_57303800
Nu nog lente+zomer en hatsjikidee
pi_57306467
He, ik heb het nieuwe topic helemaal gemist.
Gister nog een haarband en zonnebril gekocht bij de H&M.
pi_57307151
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef loehoes het volgende:
Bestelling binnen!

[ afbeelding ]
Hij is geweldig!

[ afbeelding ]
Super leuk, maar net iets te klein, en het blauw net wat minder mooi dan op het plaatje. Ook heb ik eigenlijk niet zoveel geld haha. Dus toch maar terug, maar wie weet dat ik hem nog eens in een maatje groter bestel

[ afbeelding ]
Voor dat geld harstikke leuk, en heerlijk blauw!

Ook nog een grijs vest uit de outlet, maar daar kan ik geen plaatje van vinden.

Plus 1 verkeerde levering. Ik had die blauwe broek in twee maten besteld, 36 & 38. In het pakje van de 36 zat een witte broek maat 46 Dat is toch wel andere koek.

Ook had ik 3 kinderbroeken besteld. 2 gewone en 1 generous fit oid. Die laatste was me dus echt véél te

groot in maat 170, en die 'gewone' veel te klein Je kan er ook geen touw aan vast knopen!

Het is in twee pakketten gekomen, (waren ook twee bestellingen, ene was al jaren in manco, en de ander ging verrassend vlot) maar moet ik ze dan ook weer los van elkaar terug sturen, of kan dat wel samen in 1 pakket?

Plus had ik op dat colbertje 25% korting, maar die stuur ik dus terug. Krijg ik dan die 25% korting op het één na duurste artikel? & Moet ik dat dan zelf uitrekenen? Ik heb een maandfactuur, dus dan krijg ik dat wel iets anders dan met een acceptgiro. Hoe doe je dat dan? En krijg je die korting alleen als je boven de 40,00 bestelde? Ik weet het niet meer Heb hem namelijk uit dit topic, die code.

Wat een vragen! Sorry!

Denk dat ik de trenchcoat ook ga kopen, hoeveel was die? Welke maat heb je hem? Erg leuke jas!! Mooie smaak heb je
pi_57307472
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:25 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Denk dat ik de trenchcoat ook ga kopen, hoeveel was die? Welke maat heb je hem? Erg leuke jas!! Mooie smaak heb je
Hij was 39,95 geloof ik. Maar ik had de 25% kortingscode gebruikt
Ik heb hem in 36, en dat heb ik normaal gesproken ook, dus hij valt niet veel groter/kleiner uit ofzo.

En ik vind hem prachtig Alleen zo jammer dat het er nog een beetje koud voor is.
pi_57307702
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:43 schreef loehoes het volgende:

[..]

Hij was 39,95 geloof ik. Maar ik had de 25% kortingscode gebruikt
Ik heb hem in 36, en dat heb ik normaal gesproken ook, dus hij valt niet veel groter/kleiner uit ofzo.

En ik vind hem prachtig Alleen zo jammer dat het er nog een beetje koud voor is.
ik heb 'm ook In het zwart, zoals ik bijna alles in het zwart heb als ik niet kan kiezen
Maar hij is helemaal leuk! Wel een beetje koud, maar ik heb er nog een blazer onder gepropt, dan kan ik 'm zelfs met dit koude k*tweer aan!
pi_57309874
Vandaag een sjaal voor 2 euro gekocht een paar oorbellen en een zwarte spijker skinny met ritsjes onderaan de broek en een op de achterzak, in mijn stad hadden ze hem al niet meer in mn maat.....dus ben maar ff in Maastricht geweest!!
pi_57310008
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:54 schreef BalLon het volgende:

[..]

ik heb 'm ook In het zwart, zoals ik bijna alles in het zwart heb als ik niet kan kiezen
Maar hij is helemaal leuk! Wel een beetje koud, maar ik heb er nog een blazer onder gepropt, dan kan ik 'm zelfs met dit koude k*tweer aan!
Ik zat ook te twijfelen. Maar heb al een donkere zomerjas, dus wilde eens iets lichters. Alleen het nadeel is dat als je die nu aandoet het er wel heel zomers uit ziet Zwart kan weer altijd haha. Maar hij is fijn
pi_57312401
Heb net voor 300,- even wat dingen besteld
Eind maart levering, hopen dat ze niet weer te laat zijn
pi_57322598
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 06-03-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-03-2008 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-03-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Is dat nieuw ofzo? Dat had ik de vorige keer ook.....
Normaal had ik alleen die 2e melding (zwolle) en had het dan de volgende dag in huis.
Zou ik hem nu vandaag nog krijgen, of moet ik morgen aan huis gekluisterd zitten?
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:04:47 #40
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57323840
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 06-03-2008 Zwolle , intern transport pakketten

dat heb ik ook al 3 dagen
an urge to help mankind overcomes me
pi_57324306
Mijn pakketje is net aangekomen en alles past

Hehehe en die gratis top + broek.
De top zit mij echt geweldig!!!!!!!!!!!
Alleen die broek,,,,,, is die voor de zwangeren onder ons?
pi_57325783
Tja.. bestel je een jeans voor je zoon, krijg je een spiderman petje afgeleverd IN een zak voor jeans (staat erop) en op de bon staat dat ook

En dan nog een jeans die ik wel besteld had maar een maat te groot. Schiet weer lekker op zo
pi_57328052
Hoeveel topjes zaten er bij jullie bij die gratis set?
Ik had er 2 tops bij en 1 broek, maar eigenlijk zijn ze een maatje te klein.
pi_57328575
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:31 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn pakketje is net aangekomen en alles past

Hehehe en die gratis top + broek.
De top zit mij echt geweldig!!!!!!!!!!!
Alleen die broek,,,,,, is die voor de zwangeren onder ons?
hoe valt ie qua maat?
know'm sayin?
word? word.
pi_57328742
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:02 schreef BalLon het volgende:
Hoeveel topjes zaten er bij jullie bij die gratis set?
Ik had er 2 tops bij en 1 broek, maar eigenlijk zijn ze een maatje te klein.
Ik had er 1.. en bij mij viel hij qua maat normaal.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57328957
Broek zit me prima, maar ik vind het een raar hoogwater ding.
En die buikband is wel leuk voor zwangere buikjes, maar voor mij?
pi_57329280
Idd, ik vind hem zelfs voor een pyama raar
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57329674
Ik ben weer compleet uit mn dak gegaan met de catalogus op schoot en heb het volgende besteld:

Olee!
pi_57330070
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef ChilllayD het volgende:
Broek zit me prima, maar ik vind het een raar hoogwater ding.
En die buikband is wel leuk voor zwangere buikjes, maar voor mij?
Die band moet je toch omslaan?

Mijn zusje meldt trouwens dat code 7889 ¤5 korting geeft.
pi_57330493
ey hoe bestel je die catalogus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')