Ah, okay. Dan wachten we maar weer even.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
Nee, zij leveren het dan later. Staat er bij mij ook wel eens, zonder enige aanleiding (ook al heb ik mijn acceptgiro betaald en zijn de retourzendingen binnen)
30 dagen is de max geloof ik, ik zou het iig proberen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:10 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze er een probleem van maken als je spullen na 4 weken nog komt terug brengen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:27 schreef loehoes het volgende:
Bestelling binnen!
[ afbeelding ]
Hij is geweldig!![]()
[ afbeelding ]
Super leuk, maar net iets te klein, en het blauw net wat minder mooi dan op het plaatje. Ook heb ik eigenlijk niet zoveel geld haha. Dus toch maar terug, maar wie weet dat ik hem nog eens in een maatje groter bestel
[ afbeelding ]
Voor dat geld harstikke leuk, en heerlijk blauw!![]()
Ook nog een grijs vest uit de outlet, maar daar kan ik geen plaatje van vinden.
Plus 1 verkeerde levering. Ik had die blauwe broek in twee maten besteld, 36 & 38. In het pakje van de 36 zat een witte broek maat 46Dat is toch wel andere koek.
Ook had ik 3 kinderbroeken besteld. 2 gewone en 1 generous fit oid. Die laatste was me dus echt véél te
groot in maat 170, en die 'gewone' veel te kleinJe kan er ook geen touw aan vast knopen!
Het is in twee pakketten gekomen, (waren ook twee bestellingen, ene was al jaren in manco, en de ander ging verrassend vlot) maar moet ik ze dan ook weer los van elkaar terug sturen, of kan dat wel samen in 1 pakket?
Plus had ik op dat colbertje 25% korting, maar die stuur ik dus terug. Krijg ik dan die 25% korting op het één na duurste artikel? & Moet ik dat dan zelf uitrekenen? Ik heb een maandfactuur, dus dan krijg ik dat wel iets anders dan met een acceptgiro. Hoe doe je dat dan? En krijg je die korting alleen als je boven de 40,00 bestelde? Ik weet het niet meerHeb hem namelijk uit dit topic, die code.
Wat een vragen! Sorry!
Hij was 39,95 geloof ik. Maar ik had de 25% kortingscode gebruiktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:25 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Denk dat ik de trenchcoat ook ga kopen, hoeveel was die? Welke maat heb je hem? Erg leuke jas!! Mooie smaak heb je
ik heb 'm ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:43 schreef loehoes het volgende:
[..]
Hij was 39,95 geloof ik. Maar ik had de 25% kortingscode gebruikt
Ik heb hem in 36, en dat heb ik normaal gesproken ook, dus hij valt niet veel groter/kleiner uit ofzo.
En ik vind hem prachtigAlleen zo jammer dat het er nog een beetje koud voor is.
Ik zat ook te twijfelen. Maar heb al een donkere zomerjas, dus wilde eens iets lichters. Alleen het nadeel is dat als je die nu aandoet het er wel heel zomers uit zietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:54 schreef BalLon het volgende:
[..]
ik heb 'm ookIn het zwart, zoals ik bijna alles in het zwart heb als ik niet kan kiezen
![]()
Maar hij is helemaal leuk! Wel een beetje koud, maar ik heb er nog een blazer onder gepropt, dan kan ik 'm zelfs met dit koude k*tweer aan!
hoe valt ie qua maat?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:31 schreef ChilllayD het volgende:
Mijn pakketje is net aangekomen en alles past
Hehehe en die gratis top + broek.
De top zit mij echt geweldig!!!!!!!!!!!
Alleen die broek,,,,,, is die voor de zwangeren onder ons?
Ik had er 1.. en bij mij viel hij qua maat normaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:02 schreef BalLon het volgende:
Hoeveel topjes zaten er bij jullie bij die gratis set?
Ik had er 2 tops bij en 1 broek, maar eigenlijk zijn ze een maatje te klein.
Die band moet je toch omslaan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:51 schreef ChilllayD het volgende:
Broek zit me prima, maar ik vind het een raar hoogwater ding.
En die buikband is wel leuk voor zwangere buikjes, maar voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |