abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57171686
Ik woon in een randgemeente van Breda, inwonersaantal een man of 6000.

Paar maanden geleden al raak bij de bakker, toen een zwerver daar zat te schelden op een vrouw omdat zij hem niet voor wilde laten voor zijn, ik citeer, "2 warme worstebroodjes". De "kankerhoer" en "teef" vlogen door de winkel heen.

Nu was het vanochtend weer raak. Ik stap de deur uit, loopt er een vrouw op me af. Als sociaal incapabel persoon wilde ik meteen weer mijn huis induiken, maar ze was me te vlug af. Misschien hoeft ze alleen de weg te weten, dacht ik nog.

"Mag ik jou wat vragen"

"uuhmmm...okay.."

"Ga je naar de albert heijn?"

"....ja?"

"kan je wat bier voor me meenemen"

.....

.."kan je wat bier voor me meenemen"..

Van alle prioriteiten in het leven, heeft deze mevrouw bier bovenaan staan. Had ze nou om een brood of fruit gevraagd, dan had ik er nog over nagedacht. Maar bier? Flikker toch op.

Dus dat heb ik ook gezegd. Jaja, ik ben weer een flinke kerel geweest

Klacht 1: dit soort dingen horen in Breda thuis, niet hier.
Klacht 2: kan het niet wat harder vriezen zodat al deze mensen dood gaan.
deal with it
pi_57171707
Need change...got any change... ?

change....change....change...
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:50:02 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_57171717
Bier heeft ook prio één. Lamlul!
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:50:57 #4
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57171735
teteringen of traaye? in beiden zouden in ieder geval geen zwervers thuis moeten horen! .
put
your
clothes
on!
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:51:39 #5
30307 Disher
Sors Salutis
pi_57171751
whehe.. bij ons vragen ze je niet eens meer om een euro..

"heb je ook 5 euro voor me"
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_57171760
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:50 schreef Jerruh het volgende:
teteringen of traaye? in beiden zouden in ieder geval geen zwervers thuis moeten horen! .
Bavel

En het was een vrouw. Had dan om een fles Rosé gevraagd
deal with it
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:52:28 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57171769
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:51 schreef Disher het volgende:
whehe.. bij ons vragen ze je niet eens meer om een euro..

"heb je ook 5 euro voor me"
"heb je misschien 6 euro voor een kopje koffie voor me?"

put
your
clothes
on!
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:53:04 #8
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57171786
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef RTB het volgende:

[..]

Bavel

En het was een vrouw. Had dan om een fles Rosé gevraagd
in bavel zwervers? die zijn verdwaald !
put
your
clothes
on!
pi_57171787
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:48 schreef RTB het volgende:

Klacht 2: kan het niet wat harder vriezen zodat al deze mensen dood gaan.
Dat soort mensen moet je juist valse hoop geven, zeer enthousiast zeggen "ja ik ga een héél krat voor jou halen! Welk merk, ach weet je wat ik haal wel een krat warsteiner!" Dan laat je haar daar een uur wachten, doe je eerste de nodige boodschappen en ga ja daaran de revu, national geopraphic, pc magazine en de blayboy lezen. En terwijl zij doorweekt raakt, koud krijgt, ongeduldig wordt kom je dan net de winkel weer uit, en zodra je die glinstering in haar ogen ziet zeg je:
"GA WERKEN KANSLOOS STUK VRETEN!" En loop je daarna door alsof je haar niet kent, haar totaal negerend. Wedden dat ze jou voor de rest van haar leven zal blijven herinneren, oftewel jij zult nooit meer gevraagd worden om bier.
  woensdag 5 maart 2008 @ 12:55:20 #10
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_57171825
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat soort mensen moet je juist valse hoop geven, zeer enthousiast zeggen "ja ik ga een héél krat voor jou halen! Welk merk, ach weet je wat ik haal wel een krat warsteiner!" Dan laat je haar daar een uur wachten, doe je eerste de nodige boodschappen en ga ja daaran de revu, national geopraphic, pc magazine en de blayboy lezen. En terwijl zij doorweekt raakt, koud krijgt, ongeduldig wordt kom je dan net de winkel weer uit, en zodra je die glinstering in haar ogen ziet zeg je:
"GA WERKEN KANSLOOS STUK VRETEN!" En loop je daarna door alsof je haar niet kent, haar totaal negerend. Wedden dat ze jou voor de rest van haar leven zal blijven herinneren, oftewel jij zult nooit meer gevraagd worden om bier.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:00:18 #11
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_57171917
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het is juist veel mooier om te zeggen:
Oh, ik haal wel ff twee kratten Hertog Jan! Zodra je naar buiten komt met idd 2 kratten HJ gewoon richting je auto lopen.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:10:22 #12
30307 Disher
Sors Salutis
pi_57172121
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef Jerruh het volgende:

[..]

"heb je misschien 6 euro voor een kopje koffie voor me?"

je krijgt er 7 als ik je gore rotkop door een bushokje mag tiefen
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_57172221
Zeg gewoon dat je jonger dan 16 bent.
pi_57172284
In Heerenveen was ooit een gemeentemedewerker zo slim om over de enige zwerver (eentje die ook wel lastig kon zijn) in Heerenveen te roepen dat de gemeente er niets aan kon doen, en dat hij bang was dat het volk het eigen heft in handen zou nemen. In de linkse gemeente Heerenveen werd de zwerver vervolgens die nacht nog neergestoken en zijn matras werd in brand gestoken. Er werd gezegd dat er geen verband was tussen de uitspraak van de medewerker van de gemeente en het voorval die nacht erna, maar dan was het toeval wel erg groot...

De gemeente weet vast wel hoe dit opgelost kan worden, en anders moeten ze even navraag doen in Heerenveen.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:24:44 #15
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57172432
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:18 schreef AlphaOmega het volgende:
In Heerenveen was ooit een gemeentemedewerker zo slim om over de enige zwerver (eentje die ook wel lastig kon zijn) in Heerenveen te roepen dat de gemeente er niets aan kon doen, en dat hij bang was dat het volk het eigen heft in handen zou nemen. In de linkse gemeente Heerenveen werd de zwerver vervolgens die nacht nog neergestoken en zijn matras werd in brand gestoken. Er werd gezegd dat er geen verband was tussen de uitspraak van de medewerker van de gemeente en het voorval die nacht erna, maar dan was het toeval wel erg groot...

De gemeente weet vast wel hoe dit opgelost kan worden, en anders moeten ze even navraag doen in Heerenveen.
Wat Heerenveen in Second Life zeker met je verhaaltjes
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:30:57 #16
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_57172588
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef raulbouli het volgende:

ja pas maar op. neem altijd genoeg change mee voor de bus. Zodadelijk wordt je er ook 1
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_57172663
Zeker weten dat het je moeder niet was?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57172702
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:24 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Wat Heerenveen in Second Life zeker met je verhaaltjes
Het is al een aantal jaren geleden. Second Life is voor paupers die in het echte leven volslagen falen. Overigens een beetje een lullige reactie van je.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_57172745
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:34 schreef DroogDok het volgende:
Zeker weten dat het je moeder niet was?
Hoe origineel. Heb je hulp gehad bij het verzinnen van die grap?
deal with it
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:52:01 #20
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_57173080
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:00 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Het is juist veel mooier om te zeggen:
Oh, ik haal wel ff twee kratten Hertog Jan! Zodra je naar buiten komt met idd 2 kratten HJ gewoon richting je auto lopen.
En dan wordt je beroofd en neergestoken
pi_57173136
quote:

FOK!fotograaf woensdag 5 maart 2008 @ 15:42:54 #22
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_57175639
quote:

southpark
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:47:49 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57175742
je had in eindhoven een negert die eerst altjd om een gulden vroeg... zo'n brabbelig stemmetje van "ugh ugh heb euro voer mai..ugh ugh".
na de invoering was het ineens een euro... zelfs zwervers deden aan inflatie en prijsophoging...
put
your
clothes
on!
pi_57175997
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:37 schreef RTB het volgende:

[..]

Hoe origineel. Heb je hulp gehad bij het verzinnen van die grap?
Nee helemaal zelluf gedaan
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:17:18 #25
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_57177396
Ik was een keer uit eten geweest, loop ik over straat met mn vriendin komt er zo'n zwerver "yo heb je wat geld voor eten"

Ik zo "nee sorry, heb net alles wat ik bij me had uitgegeven in een restaurant"..klonk toen ik er later over nadacht toch best lullig
Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')