whehe..... visualisatiequote:Op donderdag 6 maart 2008 10:36 schreef OA het volgende:
Eigenlijk moest ik de hele ochtend de telefoon opnemen, bij gebrek aan een receptioniste.
Laat ik nu precies vandaag geen stem hebben, dus een andere collega moet het nu doen. Dacht ze dat het niet waar was, totdat ik probeerde geluid te produceren... [afbeelding]
"O, laat maar.. ik neem de telefoon wel op, want dat is geen gehoor! [afbeelding] "
nu al?quote:
20 per pagina ofzo?.. maar das niet zo veel..quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:43 schreef Sebasser het volgende:
Hier 14.
neuh, 15.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
20 per pagina ofzo?.. maar das niet zo veel..
Hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Sebasser het volgende:
Mijn vorige PC trok het niet zo als ik 10 vensters had openstaan en zo'n 40 tabs.
Deze dan weer wel, maar 15 ben ik nu gewend.
Best veel tabs en vensters... verzamelaar?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Sebasser het volgende:
Mijn vorige PC trok het niet zo als ik 10 vensters had openstaan en zo'n 40 tabs.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Sebasser het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Sebasser het volgende:
quote:
Is weer eens wat anders dan postzegelsquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Best veel tabs en vensters... verzamelaar?
goed puntquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan postzegels [afbeelding]
Dan is het vrijdag.quote:
echt hequote:
dat laatste geloof ik dan weer niet, omdat ik verder naar het oosten zit en 6 uur voor loop op jullie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:12 schreef vdvorst het volgende:
[..]
echt he [afbeelding]
Maar hier is het toch echt eerder vrijdag [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |