abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2008 @ 12:56:55 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58759977
Het volk wil in ieder geval wel. Wat dat betreft snap je niet waarom het geen andere leiders gekregen heeft:
quote:
misschien een goed idee voor alle geitenwollensokkenhouders die overal tegen zijn
graaf von boutersburgh tot seykestein, gekkenland | 11:28 | 19.05.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie

zal ze leren dat linkse tuig
p, p | 11:29 | 19.05.08

Dat zullen ze hier in dit slappe NL nooit durven. Hier wordt geplunderd, brand gesticht, beledigd, belemmert etc zonder dat de politie wat (mag) doen.Bravo dus voor de Fransen !
Remco Hillebrand, Amsterdam | 11:29 | 19.05.08

Kunnen ze in neeeeederland nog heel wat van leren. Hier is inmiddels de hele infrastructuur vastgelopen omdat er altijd wel een of andere linkse dwarsligger om niks verbeteringen aan de wegen kan tegenhouden.
Rob, Soest | 11:29 | 19.05.08

Ziezo, dat ruimt lekker op! Geweldig!!
Elzzz, L | 11:30 | 19.05.08

en zo moet het...geen gezeik! Opzouten en werken!
r, venlo | 11:31 | 19.05.08

Een gepaste maatregel voor alle ellendelingen die de snelweg blokkeren.
rick, Rotterdam | 11:31 | 19.05.08

Slecht voorbereide actievoerders. Je zekert jezelf toch wel wat beter dan zij hebben gedaan. Wat een amateurs.
Bert, Bussum | 11:31 | 19.05.08

Gestoord!!!!Die agentjes dan.Dus ook de zwitserse politie heeft het IQ van een erwt,Afmaken die lui. Dit moeten ze eens doen met chauffeurs. Maar dan durven ze niet, lafaards.Afmaken
JS, PM | 11:32 | 19.05.08

moet je maar niet zo dom zijn om zulke acties uit te halen....Mensen staan al lang genoeg in de file....
Marco, Duiven | 11:33 | 19.05.08

Heel goed moet je maar niet zo doen!
jara, rt | 11:33 | 19.05.08

Net goed! Vieze linkse gore geitenwollensokken. MOet je ziet hoe die lui eruit zien.Je zou ze allemaal in het ravijn moeten gooien.
nico, den haag | 11:33 | 19.05.08

Schandalig! Dat is dus gewoon moord met voorbedachte rade. Als deze agent wist dat hier mensen boven een ravijn hingen, mag hij absoluut niet vrijuit gaan.
Pascal, Amsterdam | 11:34 | 19.05.08

Weer lekker op sensatie belust, al jaren oud, maar moet nu nog een keer in het nieuws. Waar ben je toch mee bezig?
AB, C | 11:34 | 19.05.08

hoe slecht kan het zijn dat dit al maanden oud is qua film en het nu wordt gebracht als zijnde nieuws
rem, tilburg | 11:34 | 19.05.08

Zo hoort hetnormen en waardenradicaal
Fr, Le Pin | 11:35 | 19.05.08

Dit noemt men daadkrachtig optreden! inmiddels in ons land een onbestaand begrip aan het worden.
Axel, Breda | 11:35 | 19.05.08

Jeetje. Ik vind het erg dom van die politie agent, want ze staan niet voor niets het touw omhoog te houden. Ik vind het ook erg dom om zo een actie te voeren met mensenlevens!
erg dom, amsterdam | 11:36 | 19.05.08

Zo is dat.. bij alles wat onze samenleving verziekt keihard optreden.no mercy.
jeroen, oosterbeek | 11:36 | 19.05.08

Links circus op de openbare weg heeft gekregen wat ze wilden toch? Wat een aandacht hebben de linkse rakkers hiermee getrokken. Een zeer onverantwoorde aktie, slecht georganiseerd, met bijna een dode als gevolg. Of is dat het waard?
Gee Negen, Zevenbergen | 11:37 | 19.05.08

Goed werk! Aanpakken dat tuig!
Ivan, Zutphen | 11:37 | 19.05.08

Prima, pluim voor de agent,die moeten wij ook hier in nederland hebben.
P.L.buys, Papendrecht | 11:37 | 19.05.08

keurig geregeld door die politie:)
edwin, nieuw vennep | 11:40 | 19.05.08

Welke drug hebben die hippies op dat ze aan een touw gaan hangen?! Eigen schuld ga iets nuttigs doen met je leven ipv mensen storen door files te veroorzaken.Had het touw wel eerder mogen doorknippen en wellicht wat shampoo en kleren kunnen uitdelen.Anyway pwnd by police
pwnd, rotterdam | 11:41 | 19.05.08

goede actie van de politie. De millieu criminelen hadden meer dan genoeg tijd om hun activistenvriendjes naar beneden te laten gaan. Die doen dit zoort acties nooit meer. Moesten we hier ook doen
Pim, Zwolle | 11:41 | 19.05.08

Welkom in de politiestaat USA...
X, nl | 11:41 | 19.05.08

En zo hoort het...Moeten ze hier ook doen met die werkschuwe beroepsdemonstranten aan wie het alles gelegen lijkt om onze economie te remmen !
M, Rdam | 11:43 | 19.05.08

Die Zwitserse agent liet de enige juiste reactie zien op dit soort "grappen". BRAVOOOOOOOOOOOO!!!!!
Jan, Hoorn | 11:46 | 19.05.08

Zeker weer die rechtse arogante en dominante smerissen die geen tegenspraak dulden en zoals gewoonlijk nooit ergens voor vervolgd worden. Genieten zeker ook politice immunity netzo als onze Ruud Lubbers.
Fight For, Your Right | 11:46 | 19.05.08

leuk berichtje tovert een glimlach op mijn gezicht.
yvonne, geervliet | 11:47 | 19.05.08

Gewoon terecht, stelletje idioten die activisten, denken dat ze alles kunnen maken.Misschien gaan ze nu een keer nadenken voor ze iets stoms doen
Mark L., Poeldijk | 11:48 | 19.05.08

Gewoon strakke aktie van de politie, kortemetten maken met dat links-extremistische geitenwollensokkentuig.
Rita-fan, Leiden | 11:49 | 19.05.08

Goed van die Zwitsers! En hier moeten we gewoon een wet in werking stellen die voorkomt dat wanneer alle inspraakprocedures eenmaal zijn geweest er niet meer achteraf via RvS of de rechter tech besluiten kunnen worden tegengehouden. Vooral milieudefensie is goed in het steggelen van enorm belangrijke -reeds eerder genomen en goedgekeurde- besluiten. Nederland moet zeker schoner maar dat kan aleen als het verkeer de kans krijgt om door te rijden!
Ruud, Hem | 11:50 | 19.05.08

Dit is nou humor! Lang leve de politie.
Bert, Drachten | 11:51 | 19.05.08

hier zou de politie ze te drinken en eten brengen! stel dat ze zouden uittdrogen aan dat touw. en matrassen eronder natuurlijk ! maar ehh, wat heeft frankrijk met zwitserse politie te maken? want die dee het !!
flipje, franciscom@orange.nl | 11:54 | 19.05.08

dit is de enige juiste aanpak voor dit werkschuw tuig
h, o | 11:57 | 19.05.08

Hoe kan het toch dat die linkse figuren allemaal dezelfde kop hebben/ en oufit dragen..is dat een code of zoiets?Doe eens wat nuttigs met je leven inplaats van aan een touwtje hangen/ woningen kraken/klagen tegen de mening van de meeste Nederlanders/de eeuwige student uithangen/enz,enz,enz.
cor, amsterdam | 11:57 | 19.05.08
The End Times are wild
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:00:54 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_59995197
Ook stond er een online onderzoek op hun website over de zomervakanties. (Met als doel deze "lange" vakanties ter discussie te stellen zodat ouders lekker door kunnen werken in de vakantie, maar goed.)

Hierin stond ook de vraag:
"Denkt u dat het kabinet tegen lange vakanties voor kinderen is omdat ze zelf ook zolang reces hebben?"

En dat dan als serieuze vraag.
The End Times are wild
pi_60004262
LX!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_60113352
Ik kan DT niet eens lezen, of moet ik zeggen kijken, zo irritant vind ik die schrijfstijl

En de inhoud maakt het niet beter
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60125164
Was dat letterlijk? Wat bedoelen ze ermee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')