Ik doe wel een pogingquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een nieuwe COS, nog dertig of zo te gaan ......
ik niet, sorry.
Hmmz dan zoiets als.........Spuitgast moet de boel blussenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wel mooi, maar iets te lang vrees ik .....
Mooi perfect, samenspel in deze COS is ook wel het vermelden waard ....quote:
Ieder zijn mening en voor ieder respect.Soms even wat tegengasquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi perfect, samenspel in deze COS is ook wel het vermelden waard ....
En geen commentaar op users, eindelijk weer eens. We kunnen het ....
Ja mooi, daar gaat het toch uiteindelijk om. Als je de nieuwe COSquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:23 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ieder zijn mening en voor ieder respect.Soms even wat tegengas
Ik start niks hoor.Ben niet vaak in de gelegenheid om te posten en voel me dan ook echt een gast hier.Was alleen even mee denkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja mooi, daar gaat het toch uiteindelijk om. Als je de nieuwe COS
wilt starten, moet je effe met Prospera afstemmen denk ik.
Okay, laat Prospera dan maar lekker gaan, die kan het ..........quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:27 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ik start niks hoor.Ben niet vaak in de gelegenheid om te posten en voel me dan ook echt een gast hier.Was alleen even mee denken
Morgen zijn ze chagrijnig.Ik ga ervandoor voor nu.Was ff gezellig hoor!Slaap goed allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
iedereen is nog wakker
Ja mooi heh, en ik mis echt jouw openings COSsen .... gewoon weer doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
iedereen is nog wakker
Hij is weer mooi, nog zes en dan is deze dicht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:30 schreef Prospera het volgende:
Het is een jongetje [COS # 3367] Billie, Barney, Kees, Toon, Ross en Humphrey
Dat was de stichtelijke invloed van avonne, we waren inderdaad nogal OT. Of het is gewoon bedtijd.quote:
Sleep well!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was de stichtelijke invloed van avonne, we waren inderdaad nogal OT. Of het is gewoon bedtijd.
Slaap lekker allemaal, alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |