quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef grazygirl het volgende:
huub en jaap in de brandweerwagen?
Alles beter dan die Bassie en Adriaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:19 schreef rooie3 het volgende:
Hup en nu zitten Jaap en Huub weer in de brandweerwagen.Ze zoeken de sirene.Stel kwajongens.
Balen man, van die streamsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef loisie het volgende:
ben er weg van, heb nieuwe streams die het niet doen en mijn vader gaat dood........................tot later of nooit!
en een streamlockquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee. Het feit dat die cameraman steeds in beeld was en er duidelijk al voor klaar stond maakte het compleet nep. Was het spontaan geweest had ik de bewaking willen zien en een gillende Flens. Dat was pas mooi geweest
oh, dan de streams maar weer even aanzetten. Ik had het alweer uitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef Desii het volgende:
Huub en Jaap zitten in de brandweerauto.....
Snap dat het niet makkelijk is, maar zoek hier gewoon lekker wat afleiding.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef loisie het volgende:
ben er weg van, heb nieuwe streams die het niet doen en mijn vader gaat dood........................tot later of nooit!
Ga dan naar een ander topic!quote:
Boring Bartquote:
Kijk ik ff naar die streams, staan 2 brandweermannen voorover gebukt naar Amanda's skippyballen te kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga dan naar een ander topic!![]()
Skippydel moet weer de rondleiding geven
Zogenaamd d'r kettinkje laten zien, die ze van een fan heeft gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kijk ik ff naar die streams, staan 2 brandweermannen voorover gebukt naar Amanda's skippyballen te kijken![]()
Duik er bovenop Amanda, je kan het !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |