abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:54:51 #76
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57175898
En dat duurt nog tot december.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 5 maart 2008 @ 16:02:44 #77
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57176050
Groningers unite hier ineens.

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_57176397
Begrijpelijk.

Tis gewoon een prachtstad
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57189416
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef captain.lefteye het volgende:
Een middagje terras bij het kruispunt Gedemte Zuiderdiep/Kattendiep/Oosterstraat/Rademarkt is ook geweldig... Daar zou de politie eens moeten gaan staan als ze geld willen vangen! Binnen een kwartier zie je zo 3, 4 automobilisten die er helemaal niks meer van snappen hoe ze daar nou weg gaan komen
Ja, schitterend daar
Ik zit wel eens bij de Oude Wacht op het terras en een vriend van me heeft een dakterras met ideaal uitzicht op dat kruispunt, maar al die net niet situaties met gestresste fietsers en dergelijke blijven mooi om te zien
pi_57189854
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Geweldig is dat... Mensen komen van erg ver weg helemaal naar Assen. Er staan al weken lang iedere dag enorme rijen met wachtende mensen voor het museum. De rij loopt regelmatig voor de rechtbank langs!

Ik hoorde dat er zelfs al mensen van zo ver als Ierland speciaal naar Nederland zijn gekomen om die beelden te bekijken. De NS merkt zelfs duidelijk extra drukte met het treinvervoer richting Assen en Groningen.

Net een wereldstad, hè... Assen.
Doet me denken aan een stukje in de volkskrant over bruisend Assen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57189953
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja zoiets had ik ook al, kwam niet meer bij maar ze komen allemaal voor dat terracotta leger...

En nu komt het (toen ik dit hoorde flikkerde ik echt van mijn stoel) iron maiden gaat optreden in Assen
Dat klopt!

Is dat kutdorp eindelijk eens ergens goed voor.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')