Het is een SPEL dus misschien zijn ze in het 'gewone' leven wel anders.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:46 schreef Mika25 het volgende:
Ik zou ze gewoon negeren, dat soort paupers verdient geen aandacht...
Waar zit jij met je gedachten??? Homos spoking around in jou hoofd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:18 schreef iuvenis het volgende:
Tegen Huub: Huubje neukt konttttt, met Ericje,,, lalalalalala, dat vindt ie lekker, want hij is homoooooo!
Omdat je een groupie bentquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:27 schreef eusjuh het volgende:
Zou niks zeggen.Zie weleens vaker en BN'R maar waarom aanspreken?
Nee hoor besteed er geen aandacht aanquote:
Ze loopt niet zo goed de laatste tijdquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:12 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nee hoor besteed er geen aandacht aanHeb zangeres Anouk al jaren in de winkel maar meer dan goedendag wisselen we niet.
P.s en haar vindt ik echt een vet goede zangeres![]()
Ik kan het niet gelovenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:49 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Het is een SPEL dus misschien zijn ze in het 'gewone' leven wel anders.
(Niet dat ik het wil opnemen voor ze, maar het kunnen gewoon 'rollen' zijn waarin je komt te staan.)
Flauwvallen van een agressieve playerdwerg met ADHD en dan Brian een rat noemenquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:34 schreef itsme het volgende:
Als ik Huub zie dan ga ik zo enorm gillen van blijdschap. Mijn lichaam zal trillen, misschien val ik flauw, maar dat weet ik niet. Hoop het niet.
Als ik Brian zie dan zal ik roepen. Hey rat. stiekemerd. bah poep. Zal wel een beetje bang zijn. Misschien steekt hij me wel neer?![]()
Daar doe je goed aan want die vrouw haaaat het als iemand haar als fan benadert.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:12 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nee hoor besteed er geen aandacht aanHeb zangeres Anouk al jaren in de winkel maar meer dan goedendag wisselen we niet.
P.s en haar vindt ik echt een vet goede zangeres![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |