quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:15 schreef Harry het volgende:
Het hield de sportieve gemoederen in Zwolle de laatste dagen behoorlijk bezig, maar na een conflict tussen het bestuur van FC Zwolle en hoofdtrainer Everse is er uiteindelijk toch een oplossing gekomen. Everse tekent voor drie jaar bij tot de zomer van 2011.
Eerder deze week kwamen FC Zwolle en trainer Jan Everse er niet uit. Na een onderhoud met de manager van Everse, Van Ginkel, werd er niet ingegaan op het aanbod van twee jaar verlenging en een bedrag van 10.000 euro. Het vertrek van de trainer leek een feit. Vanaf dat moment roerden de supporters en naar verluid ook sponsoren zich rond het vertrek van Everse. Een bemiddelingspoging van erelid Gaston Sporre bracht woensdagavond uitkomst. "Ik heb de partijen op voorspraak van het bestuur bij elkaar gebracht." "Woensdag hebben we een hele andere situatie gekregen dan een dag eerder. Everse wenste een contract voor onbepaalde tijd, maar gaat akkoord met het compromis. "Everse blijft nog drie jaar hier en dat is het belang van voetbalminnend Zwolle", aldus Sporre. Everse is blij dat de 'soap' nu voorbij is en kan zich weer volledig met de spelers richten op het voetbal; kampioen worden met FC Zwolle.
Bron: www.weblogzwolle.nl
Serieus?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
Er zijn geruchten dat Jan Everse in onderhandeling is met Go Ahead Eagles.
Whehe... dan kijk ik nu al uit naar de komst van de Eagles naar Zwollequote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
Er zijn geruchten dat Jan Everse in onderhandeling is met Go Ahead Eagles.
Tuurlijk, zou geweldig zijn vanwege zijn trainers capaciteiten, maar of het verstandig is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop het Mess, ik heb Everse hoog zitten. Het is een eigengereid man, maar wel een vakman.
Waarom? Everse is gewoon een zeer sympathiek en kundig vakman. Hij was denk ik DE aangewezen persoon om iets moois op te bouwen met FC Zwolle.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:53 schreef Messenga het volgende:
4 jaar, wat een grap, ik geef Zwolle gelijk.
4 jaar is veelste lang. Zie wat er gebeurd met Sparta en Aandewiel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarom? Everse is gewoon een zeer sympathiek en kundig vakman. Hij was denk ik DE aangewezen persoon om iets moois op te bouwen met FC Zwolle.
Ik weet zeker dat hij een nieuwe club gaat vinden, ik denk zelfs wel een eredivisieclub. Ik vind het juist te prijzen dat hij de uitdaging aan wou gaan terwijl hij na dit seizoen misschien ook elders direct op een hoger niveau aan de slag kon gaan.
Het is niet de eerste keer dat het bestuur niet tot overeenstemming komt met een coach die het goed doet en populair is bij de achterban, ze zullen dus zelf ook wel ergens fout bezig zijn.
Kromme vergelijking. Aandewiel had nog eigenlijk heel erg weinig ervaring, Everse werkt al een tijdje bij Zwolle en heeft natuurlijk veel meer ervaring dan Aandawiel. Bovendien heeft hij de afgelopen tijd gewoon bewezen een goed team van Zwolle te kunnen maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
4 jaar is veelste lang. Zie wat er gebeurd met Sparta en Aandewiel.
Dat betekent niet dat Everse dus garant staat voor succes. Natuurlijk heeft Jan meer ervaring etc etc, maar dat maakt een vierjarig contract nog niet verdedigbaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Aandewiel had nog eigenlijk heel erg weinig ervaring, Everse werkt al een tijdje bij Zwolle en heeft natuurlijk veel meer ervaring dan Aandawiel. Bovendien heeft hij de afgelopen tijd gewoon bewezen een goed team van Zwolle te kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |