quote:
Ik zit in de fontys...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Eindhoven, daar zit ik nu, fysiek. Als ik uit het raam kijk, zie ik de fontys
Kijk ik rechts, zie ik de PaBo, kijk ik links, zie ik o.a. R1, kijk ik voor me, dan zie ik die locatie tegenover het TU/e sportcentrumquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik zit in de fontys..., maar welke fontys?
De Pabo zit op een andere locatie.. tu/e dus...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk ik rechts, zie ik de PaBo, kijk ik links, zie ik o.a. R1, kijk ik voor me, dan zie ik die locatie tegenover het TU/e sportcentrum
Rustig, hier niet hoor..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Vreselijk, van die rustige dagen.
TF is dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk ik rechts, zie ik de PaBo, kijk ik links, zie ik o.a. R1, kijk ik voor me, dan zie ik die locatie tegenover het TU/e sportcentrum
Jij doet MERquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:45 schreef vdvorst het volgende:
[..]
De Pabo zit op een andere locatie.. tu/e dus...
Ik zit in R4, maar dat zie je dus niet
Mooie platenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:50 schreef OA het volgende:
Jaguar bij Sacre Coeur
[ link | afbeelding ]
Sacre Coeur
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Père Lachaise
[ link | afbeelding ]
Notre Dame
[ link | afbeelding ]
Check, jou niet gezien thoughquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:53 schreef crossover het volgende:
[..]
TF is dat.
Mij nog gezien, was er een uur geleden nog
quote:
Als in?quote:
Gewijzigd:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als in?
Als jij denkt verbeteringen aan te kunnen brengen, graag, al wil ik zo dicht mogelijk bij de jubileum teksten blijven
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:12 schreef ScarFace- het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Checkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Gewijzigd:dagelijske -> dagelijkse OA gaat ... versterken en ons voorzien .... -> OA versterkt en voorziet.
Toegevoegd:Na onenigheid is eer-ik per 27-02-08 helaas geschorst. Na onenigheid is Houniet per 27-02-08 helaas door de uitsmijters verwijderd.
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:16 schreef OA het volgende:
[..]
Toegevoegd:Na onenigheid is eer-ik per 27-02-08 helaas geschorst. Na onenigheid is Houniet per 27-02-08 helaas door de uitsmijters verwijderd.
Zie MEDquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Wat heeft zich op 27-02 afgespeeldlinkje?
mini-rel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
Wat heeft zich op 27-02 afgespeeldlinkje?
En dit: [Forum] Banmeldtopicquote:
Van de ban van Houniet heb ik begrepen dat dat achter de schermen moet zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zie liever de topics waar het allemaal is gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |