Graag gedaan jonge!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Haha o.
Mooi dat je het even uitlegdt
quote:
Hier ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ciabatta met chorizo, kaas en olijven
Nou, mijn lunch is allang verorberdquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ciabatta met chorizo, kaas en olijven
Oeh thee. Warm. Hier zitten 2 mensen met hun jas aan en mensen met sjaals enzo. Het is hier zó fucking koud binnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:23 schreef DaMart het volgende:
Dit is niets minder dan een ordinaire TheeVP.
Hier is het gewoon veel te warm... ik heb mijn mouwen opgestroopt en het raam opengezet... ruilen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh thee. Warm. Hier zitten 2 mensen met hun jas aan en mensen met sjaals enzo. Het is hier zó fucking koud binnen.
Kuuk, ook hierquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh thee. Warm. Hier zitten 2 mensen met hun jas aan en mensen met sjaals enzo. Het is hier zó fucking koud binnen.
niks mis meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik had gewoon 2 ordinaire meergranenboterhammen met kaas en appelstroop.
Ja graag!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:27 schreef DaMart het volgende:
Hier is het gewoon veel te warm... ik heb mijn mouwen opgestroopt en het raam opengezet... ruilen?.
Niks hier.. net tosti's gegetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik had gewoon 2 ordinaire meergranenboterhammen met kaas en appelstroop.
quote:
dan verdien jij een zoenquote:[..]
ik wist het zonder opzoeken
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
21-08![]()
Ik pretendeer altijd alles goed te onthouden...
Iemand is dus wel 19-07 jarig... Kuuk?
kuuk dusquote:
Tsssk...quote:
Dan kun je lang zoekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:23 schreef DaMart het volgende:
Dit is niets minder dan een ordinaire TheeVP.
Voor de verandering.quote:
Postopkrikken FTWquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Die drie zinnen hadden toch wel in één post gepast?
Kan, maar internet is zo traag dat ik beter een quickpost kan doen, dan eerst edit en weer eens een pagina moet laten laden...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Die drie zinnen hadden toch wel in één post gepast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |