En wat is dan de entree? (voor de toeschouwers)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:43 schreef SoupNazi het volgende:
Dat komt goed uit, je kunt bij mij thuis gratis trainen en het kost je niets!
Pervert.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:49 schreef HPoi het volgende:
[..]
En wat is dan de entree? (voor de toeschouwers)
Kwam dat doordat ze het gewoon niet konden of was het echt zo erg?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb weleens zo'n training mogen aanschouwen en het ziet er echt niet uit. Al die meisjes die een beetje om zo'n paal heen aan het hannessen zijn. No way dat je je vriend daar een plezier mee doet
Ze doen het goed blijkbaar want ze hebben hier verderop al 3 van die Vitara-achtige karretjes (quote:
Jep, van deze dingen:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze doen het goed blijkbaar want ze hebben hier verderop al 3 van die Vitara-achtige karretjes () en nog wat zooi staan.
Wist je dat nog niet dan? Die dingen staan niet voor niks bij jou om de hoek geparkeerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:10 schreef ThE_ED het volgende:
wtf, dat is hier om de hoek!
Misschien wil ik later wel een paal, mits het leuk isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef Canisfire het volgende:
Leuk !
Wil je later ook thuis een paal hebben of ga je dansen bij een vereniging?
Het is volgens mij trouwens logisch dat je het meest je buikspieren traint.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:20 schreef Ewelina het volgende:
Wat een ontzéttend nuttige en zinvolle bijdrage aan dit topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |